HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

-Miattam késik a Last Story megjelenése!*

2010.05.10. 11:26 antaru:P

Hihetetlen, hogy hová fejlődött a világ. Kölyök koromban még a vonalas telefont is csodáltam, az első két tévénk fekete-fehér volt, a rádiónk Sokol.

A popsztárok és filmcsillagok rajongói még levélben kommunikáltak kedvenceikkel, s válaszborítékot küldtek nekik dedikált fotó reményében.

Kis városunk kis könyvtárban pedig gyakorlatilag elő kellett jegyeznem az 1001/1 játék C64-re könyvet, hogy ha egyszer végre visszahozzák, akkor nálam is lehessen egy hétig, hogy lapozgatása közben arról ábrándozhassak: milyen nagy dolog lenne, ha én is játéktesztelő lehetnék egyszer.

Ma meg már mindenki játéktesztelő és a kommunikáció is teljesen átalakult.

Még egy évvel ezelőtt sem gondoltam volna, de '97 környékén biztosan nem, hogy eljön a nap, amikor otthonról, gombnyomással válthatok majd üzeneteket a legnagyobb játékfejlesztőkkel.

Apróságról van szó, de játékrajongóként azért mégis nagyon örülök neki.
Küldtem egy aprócska és nem titkoltan rajongói hozzászólást/reakciót Hironobu Sakaguchi egyik twitter bejegyzésére válaszként, a Final Fantasy-k szülőatyja pedig egy órán belül visszaírt. :)

Tegnap arról írt a mikroblog oldalon, hogy az új MacBook Pro-jával és azon használt szoftverével sikerült videót rögzíteni a Last Story-ból, így akár megtehetné azt is, hogy (először) a debug mellett a balanszoláshoz is használ videófelvételt. Persze benne volt a szövegben, hogy ez csak inkább játék a gondolattal, semmint gyakorlati haszonnal kecsegtető lehetőség, de azért egy szmájli kíséretében megírtam neki, hogy minél hamarabb szeretnék játszani az LS-val, szóval  ha ezzel le lehet rövidíteni a játék elkészítéséhez szükséges időt, akkor mindenképpen próbálja ki. Ő pedig válaszolt, hogy teljes erőbedobással és maximális sebességgel dolgozik a játékon, de sokkal jobb lesz a végeredmény, ha rendesen (szokásos módon) balanszol, ezért arra kér, hogy legyek olyan kedves és adjak neki még egy kis időt.

Legyen, várok még egy kicsit. :)

 

Ma még (szigorúan rajongói szempontból) hatalmas dolognak tűnik egy ilyen aprócska és jelentéktelen kommunikáció, kábé olyan, mint amikor először láttam élőben Kojimát, pár év múlva meg talán teljesen természetes lesz.

*Természetesen nem fog késni miattam a játék.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr334771974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gulandro 2010.05.10. 15:17:09

Ezen azért jót nevettem. :) Vajon tudja mekkora az elvárás a munkájával szemben? Mindenki azt várja, hogy fantasztikus legyen, a világ másik fele pedig, hogy ne legyen az és ne kelljen Wii-t vennie.

Ismeretlen_2560 2010.05.11. 11:36:32

Megkérdezhetjük. :D

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2010.05.16. 18:30:03

Mit lehet erre mondani, manapság már csak azt nem lehet elérni, aki nem is akar elérhető lenni :) Így azért jóval emberközelibb lesz mindenki, máshogy tekintünk a "sztárokra" is. Ez mondjuk egy blogbejegyzés témája is lehetne, de nyilván írtak már róla ezren. Ha már személyes találkozó, engem is kivert a víz, amikor fél méterre álltam Hideo Kojimától :) Ó, de jó is volt az a 2007 :_(

Ismeretlen_2560 2010.05.17. 09:21:36

Igen, nem is akartam túlcifrázni. Ez inkább csak amolyan naplóbejegyzés, jó lesz visszanézni 4 év múlva, hogy mikor csiripelt vissza Sakaguchi.

Ryu 2010.05.27. 11:04:46

@Kaszman (OFF) Kíváncsi vagyok, hogy egyszer eljön-e az az idő amikor már azt is el lehet majd mindig érni, aki éppen nem akar elérhető lenni... /töpreng ... (ON)

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2010.05.28. 15:36:52

Ryu: Eszembe jutott most a Mission: Impossible II aminek a nyitányában Tom Cruise épp hegymászással múlatja az idejét, aztán ott is rátalál a szervezet aminek dolgozik :) Ez nyilván csak hülye példa de amúgy érdekes kérdés. Mindenesetre még mindig a toalet tűnik a legtutibb helynek, ha egy kis magányra vágyik az ember.

Ismeretlen_2560 2010.05.30. 19:37:53

A közeli jövőben külön szakma lesz az "árnyékolás" és profil-rejtés. Ez tuti. Már ma is sokkoló, hogy élnek vissza a cégek, emberi erőforrás kölcsönzők és fejvadászok a neten megosztott adatokkal és ez a folyamat csak akkor fog visszafordulni, ha véletlenül kapunk egy napvihart, ami kilövi a teljes elektronikát a Földön. Nagyon kocka jóslatnak hangzik, de mostanában olvastam egy uniós tanulmányt, amiben pont az ambiens intelligencia és a virtuális személyazonosságban lévő lehetőségek vannak körbejárva.
süti beállítások módosítása