HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

Skyrim

2012.01.16. 00:41 antaru:P

Elért engem is a vég.

Túltettem magam a játék ronda bevezetőjén (a nagyon unrealesen csillogós, mindjárt lefejezünk tutorialon) és onnan kezdve felszívott a világ.

Pc-n, max beállításokkal játszom, de a 116 centis plazmára kötve, 360-as kontrollerrel a kézben, 5.1-ben szóló effektekkel.

Az Obliviont nagyon hamar leraktam, ahhoz képest kellemes csalódás és Fallout 3 közeli élmény az, amit egyelőre kapok; de nem tagadom le, hogy leginkább a gyönyörű, nyitott világ miatt játszom vele.

A tippem az, hogy olyan 40 óra alatt kipróbálok benne minden lehetőséget és megunva félreteszem majd, de az a 40 óra feledhetetlen lesz.

Egy dolog van, ami nagyon nem tetszik eddig.

Az, hogy nincs szükség a játékban alvásra. A Fallout 3-ban életmentő volt, ha az ember talált egy koszos matracot, amire leheveredhetett. Itt vagy mágiával gyógyít az ember vagy vár picit, de bemenni egy fogadóba és leperkálni 10 aranyat nem csak teljesen értelmetlen, de időpazarlás is.

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr814772264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xetron 2012.01.16. 09:57:26

Szerintem inkább kezd el a dark souls, abba biztosan vagyok, ahhoz nem így fogsz hozzá állni .

Ismeretlen_242563 2012.01.16. 11:03:02

Egyik haver mostanában játszik vele, ő mondta, hogy megunta (kb 110 óránál, a fő sztoriküldetéseket épp csak hogy elkezdte), még végigmegy a sztorin, aztán abbahagyja. Lehet, hogy nálad is több lesz, mint 40 óra...:D A max beállításoknál is van feljebb, haver felnyomta a legrészletesebb grafika megjelenítésének a távolságát valami negyven százalékkal. :) Vannak használható modok is. pl. a távolban lévő fenyők nincsenek árnyékolva (amik nem 3D modellek, hanem csak 2D rajzok), picit furcsán néz így ki, és ezeket le lehet cserélni. Meg ajánlott még az éjszakai égbolt csillagos hátterének cseréje is. Majd lehet, hogy én is nekiállok valamikor.:)

casper 2012.01.16. 12:54:33

Egyik Live-os ismerősöm hatalmas Elder Scrolls fanatikus, saját állítása szerint bőven 300 óra felett jár a játékban, bár ezt több végigjátszásra tessék lebontani. Olyan sokat, és annyi mindenről mesélt már, hogy annak ellenére, hogy még nem játszottam a Skyrimmel, már-már ismerősként fogom a meghajtóba helyezni a lemezt. Most elég terebélyes backlogot illene pótolnom, meg nem is találok egy jó ajánlatot, de előbb-utóbb én is beleveszek.

zaz 2012.01.16. 16:08:44

Dark Souls gyerekek..Dark Souls.

Ismeretlen_2560 2012.01.16. 19:42:10

A Dark Souls számomra lehetetlen. Tiszteletben tartom, messziről, de túl nehéz. Attól tartok, hogy túl sokat venne el az életemből ahhoz, hogy hatékonyan tudjak játszani vele. Amihez ugye az kellene, hogy rendszeresen játsszam, csak ezt. Pedig nekem sokszor nem futja többre, mint arra, hogy egy fárasztó nap után csak 1-1,5 órácskát játszogassak. Ezért játszom inkább Fallouttal vagy Skyrimmel. Meg mert tudom milyen volt a Demons' Souls. Mondták sokan, hogy jobban jártam volna utóbbiban egy varázslóval, de én harcos akartam lenni. Azzal meg mindig meghaltam már a tetőn az első vagy második lándzsásnál. Ciki, de ez van.:)

Ismeretlen_2560 2012.01.16. 20:35:09

Ezt a Wii-s Pandorát sajnálom kicsit, hogy kihagytam, mert elég jó a visszhangja Japánban és tényleg érdekesnek tűnik amiatt, hogy annyi mindent lehet csinálni azzal a lánccal. De talán jobb, ha megvárom most már angolul. Csak a szereplők fejét lehetne lecserélni...:)

Ismeretlen_242563 2012.01.16. 21:12:47

Antaru: És az Earth Seekert kipróbáltad végül?

Ismeretlen_2560 2012.01.16. 21:18:34

Nem még..:( A Wii emu is itt várja, hogy összerakjam, de annyi minden más van, amihez nem kell semmit sem csinálni, hogy egyelőre nem mozdultam rá. Pedig illett volna. Előkeresem és kipróbálom Wii-n valamelyik nap, valakinél.

Ismeretlen_2560 2012.01.16. 23:16:08

@casper: Én nagyon nem tudtam ráhangolódni az Oblivionra. A Skyrimre igen és próbálom majd annyira követni a történet fő csapását, amennyire lehet. Valószínűleg mesterségesen kreálok ezzel magamnak egy illúziót arról, hogy milyen csodás is ez a játék, ahelyett, hogy gyorsan megtapasztalnám a határait (mint a kovácsolással elkövetett gyors meggazdagodás és ezzel együtt járó világ felfedezési motiváció elvesztése; vagy a varázslatok kiismerése; szembesülés azzal, hogy hányszor használják ugyanazt az npc arcot/kocsma berendezést; stb-t.) Egyelőre mergfogadtam, hogy semmit sem fogok olvasni róla a neten. Még egy alkimista receptet sem. Persze nem sokat ismertem meg eddig a játékból, de van egy tippem arra vonatkozóan, hogy mit tud. És kíváncsi vagyok, hogy fogják-e, hogy fogják tovább fejleszteni pár év múlva. Remélem nem csak grafikát változtatnak és éghajlatot.

casper 2012.01.18. 11:36:03

@antaru: Mindenképp van egy mélysége, rengeteget lehet olvasni erről-arról, van történelme a vidéknek. Hogy ez a végtelen küldetésrendszer hogy működik, azt majd meglátom, biztosan egy idő után ugyanazt a küldetéstípust ajánlja majd fel. Sokak szerint a varázsa abban rejlik, hogy beugrasz egy random dungeonba, és olyan dologra bukkansz, amiért elbóklászol több órát is.

DVM 2012.01.19. 13:36:50

Kompetens PC híján majd megveszem PS3-ra, ha sikerült játszhatóra patchelni. Amúgy mint rpg nem érdekel, de imádok céltalanul sétálgatni.

Ismeretlen_285279 2012.02.01. 19:15:41

Megy még a Skyrim? Hogy tetszik?

Ismeretlen_2560 2012.02.02. 09:00:18

A munka, a fogorvos és egyéb dolgok nem nagyon engedtek játszani mostanában. Egyszer sikerült leülnüm elé pár órára, ami nem volt rossz. Legközelebb haladni fogok kicsit a sztorival, mert félek, hogy ha nem, akkor meg fogom unni. Akaratlanul is a Fallout 3-hoz hasonlítom és számomra amellett elbukik a Skyrim. Az eddigi tapasztalataim alapján legalábbis a Falloutban változatosabb dolgokat kellett csinálni és azzal a kijelölgetős/lockolós harci lehetőséggel sokkal rpg-sebb ize volt. Volt benne hackelés, meg lehetett a droidokat is piszkálni. A plázában bújkáltam a punkok meg a super mutánsok elől, aknacsapdákat állítottam. Ebben meg csak kardozom. Aztán a fene tudja, lehet, hogy később jobb lesz, ahogy fejlődik az ember. De legszívesebben már Grimrockoznék. :D A háttérképem már mindenesetre az, felraktak egy wallpapert az oldalra.

Ismeretlen_285279 2012.02.02. 10:46:40

A csapkodós futkosós kaotikus harcrendszer az elder scrolls játékok egyik nagy szégyenfoltja. A legnépszerűbb a játékosok között (és talán a leghasználhatóbb a játékélmény szempontjából) a lopakodós íjász karakter. Most nem érzem úgy, hogy el akarnám kezdeni, talán majd egyszer. :) A Grimrockhoz volt már asszem más háttér is korábban. http://www.grimrock.net/wp-content/uploads/2011/09/wallpaper_1_no_LoG.jpg Sikerült végre jól beállítanom a psx emulátort, belenézek valószínű a Suikoden 2-be. :) (egész jó zenéje van)

Ismeretlen_285279 2012.02.02. 12:12:17

Nagyon jó harcrendszert és fejlődésrendszert lehetett volna alkotni hozzá, egérrel pl az se lenne rossz ötlet, hogy ha a szörny/ellenség valamelyik pontjára klikkelek, akkor oda próbál támadni a karakterem a képzettségétől függő sikerrel, és nem csak azt az egy-két csapást ismételgeti, hanem van több animáció hozzá... De azt hiszem, a készítők valamiért nem törődnek ilyesmivel, pedig nem minden ilyen elnagyolt a játékban. pl. a helyszínek, a belső terek berendezése lenyűgözően részletes tud lenni. Viszonylag kevés számú tárgy változatos elrendezésével találkozhat a játékos, még olyan helyeken is, ahol nem valószínű, hogy sok időt töltene nézelődéssel. Mennyi meló lehetett így összerakni. :) A lopakodást a páncél súlya és a haladás sebessége is befolyásolja. Most nem tudom biztosan de mintha lenne valami gyorsbillentyű a gyors fegyverváltáshoz, de nem biztos, hogy kontrolerrel is használható. Az amalur ránézésre inkább akciójáték, szerintem lehet majd benne gurulni páncélban is. Lehet, hogy azt is elhalasztom, ami jó játék az jövőre is jó játék lesz.

Ismeretlen_2560 2012.02.02. 22:10:44

Ez a "nemtörődömség" eredhet abból, hogy ezzel a motorral már nem akartak többet dolgozni. De abból is - és remélhetően nem így van -, hogy a fejlesztés során egyszer fontolóra vették a multi lehetőségét. (Legyen szó akár csak 2 személyes coopról) A gyorsbillentyű helyett kontrollernél egy menü van kedvencekkel, amiben fel-le irányban lehet válogatni. A Falloutos 8 irányú gyorsmenü sokkal használhatóbb volt. Szívesen nekiülnék most egy kicsit, de már megint kinulláztak a munkahelyen. A héten ez ment végig, inkább csak filmeztem (Cronenberg új filmje nem volt rossz, de nem az amire számítottam). Egy két demót próbáltam ki. A Twisted Metal feküdt, de ezt lan partyban szeretném. :) Meg valami különlegesebb élményre vágyom játék téren is, mint 1st/3rd person epic akció. Nézegettem ezt a Still Life régi nevű kalandjátékot pc-re, de nem tudom eldönteni, hogy jó vagy rossz. Ott van az Amnesia, amit ajánlottatok. Legszívesebben viszont olyasmivel játszanék, mint ps1-en is volt. Egy űrhajós játék, amiben vonósugárral kellett kiszedni cuccokat egy fekete lyuk gravitációs mezejéből a játék elején. Talán a Wing Commander valamelyik része volt...

Ismeretlen_285279 2012.02.02. 22:38:29

Nem, szerintem a Bethesda játékokra amúgy is igaz a "nem kell jobban kidolgozni, ennyi is elviszi a hátán a játékot" mentalitás. A kedvencek menü van a nemkontrolleres irányításnál is, plusz van még a számbillentyűkre konfigolható varázslat/fegyver előkapás. Vááá, most próbáltam ki az Alundra című játékot, egy óra ment el vele, észre se vettem az idő múlását. Ha nem halok meg még most is játszanék...:D Kicsit olyan secret of mana/link to the past -szerű, csak ez ps1-es. A Still Life-ot nem ismerem, az Amnesia-nak van asszem letölthető demoja, de fáradtan ne próbáld ki..:) Ezt az űrhajóst megpróbálom megkeresni, legalábbis megnézem a Wing Commandereket. Jó űrhajós játékot az utóbbi időben nem láttam, bár igaz, hogy nem is kerestem.

Ismeretlen_285279 2012.02.03. 14:30:42

Grimrock zene: http://www.grimrock.net/wp-content/uploads/2012/02/Legend-of-Grimrock-Main-Theme.mp3

Ismeretlen_2560 2012.02.08. 23:22:19

Na ma belement megint pár óra a Skyrimbe. A sztorival akartam haladni, de a varázslóiskola felé félúton becsábultam megint egy dungeonbe, ami nagyon szép volt. Törpök építették, ott volt még utánuk néhány mágiával hajtott páncélpók, de már azok a kitinpáncélos lények lakták. Egy esti kalandnak nagyon jó volt és végre az alkímia is érthetővé, használhatóvá vált számomra. Egyelőre marad a gépen.:)

Ismeretlen_285279 2012.02.09. 01:13:52

Viszonylag friss videó, de már több weboldal is lehozta, eszméletlen. http://www.youtube.com/watch?v=M2DshotexMU

Ismeretlen_2560 2012.02.09. 19:53:02

SPOILER Ott tartok a Skyrimben, hogy már egy ideje bent vagyok a Kompániában és az X-edik küldetésem az, hogy lépjek be a belső körükbe és legyek én is farkasember. Na itt megállt bennem valami és otthagytam őket a francba. A quest persze időbe fagyva várja, hogy teljesítsem és ezzel a Companion sztorivonal megállt. Úgy gondolom, hogy a készítőknek egy ilyen volumenű döntésnél előre kellett volna látniuk azt, hogy sokan nem akarnak majd szörnyeteggé válni, még akkor sem, ha irányítható a folyamat. Vagyis úgy kellett volna megoldják, hogy lehessen teljesen nemet mondani, akár szakítani a zsoldoscsapattal örökre emiatt. S egy efféle döntés hatása vissza kellene köszönjön majd a játék folyamán. Nem sok embernek beszéltem még róla és a véleményemmel eddig egyedül vagyok, de azt hiszem, hogy a Skyrimbe nem kellett volna kötött sztorivonalat tenni. Kisebb kalandmodulok kellenének bele, meg persze az egymással szembenálló felek története is alakulhat, de akár magától is, nem egy kiválasztott hősnek mesélve.

Ismeretlen_285279 2012.02.10. 21:58:37

Grimrockhoz be lehet segíteni tesztelni. Részletek a blogon.:)

Ismeretlen_285279 2012.02.10. 22:43:10

"Kisebb kalandmodulok kellenének bele, meg persze az egymással szembenálló felek története is alakulhat, de akár magától is, nem egy kiválasztott hősnek mesélve." De szeretnék ilyen RPG-t. (sandbox roleplaying?)

Ismeretlen_2560 2012.02.10. 23:52:29

"Grimrockhoz be lehet segíteni tesztelni. Részletek a blogon.:)" Na ez az, amiben nem vagyok biztos, hogy szeretném csinálni. Ha teszteli az ember, akkor a végén már nem olyan lesz...

Ismeretlen_285279 2012.02.11. 00:08:33

Nincs benne játék, csak annyit néz, hogy elindul-e a progi a konfigurációdon, lehet kapcsolgatni némi beállítást, meg egy helyben állva körülnézni egérrel. Meg ha valami nem műxik, akkor lehet jelezni a fejlesztőknek. :)

Ismeretlen_2560 2012.02.14. 19:35:45

Hát erről lemaradtam, sebaj. :) Kiraktam azért magamnak egy linket most már, hogy ne kelljen állandóan rákeresni az oldalra. Remélem, hogy még tavasszal kint lesz a játék. Skyrim: Valamelyik nap megint beletettem 3-4 órát és még mindig döbbenetes, hogy milyen jól néz ki a terep, persze ott van a negatívum is: folyamatosan a Fallout3-hoz hasonlítgatom, veszegetem észre ahhoz képest a hiányosságait. Végre sikerült eljutnom Winterholdba (itt lehet mágiát tanulni), s most épp azon agyalok, hogy ha követné a sztorivonalat, akkor kötelezően eljutnék-e minden nagyobb városba a játékban, s felesleges ilyen kitérőket tenni?

Ismeretlen_2560 2012.02.23. 06:46:54

Na csak lemegy a Skyrim is pihibe. Az egyik japán munkatársamnak megvan a Ninokuni és kölcsönadja. Nem akartam a japán verziót megvenni, mert azt reméltem, hogy az európain rajta lesz az eredeti és az angol nyelv is, de arra sem számítottam, hogy ennyire későn jön ki erre. Sajnos nem nagyon bízom a LEvel5-ban a a White Knight óta, de hátha...:)
süti beállítások módosítása