HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

Xenoblade 135:00:00

2010.09.05. 17:31 antaru:P

Ezért nem szeretek Japánban megjelent játékokkal játszani. Nem lehet beszélni a történetről, amíg más végig nem játszotta, akkor meg főleg nem, amikor még se híre se hamva egy angol nyelvű verziónak. Vajon mennyit fognak elspoilerezni a Nyugatra szánt trailerekben a…

Szólj hozzá!

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn

2010.09.03. 14:58 antaru:P

Ó, végre!Fanbojos hájpkitörés. Most. :) Nem vagyok jó véleménnyel a mai mozivilág feldolgozás feldolgozás hátán tendenciájáról. Azokat kellene inkább feldolgozni, akik kitalálták, hogy olyan remekműveket (már amelyik az) kell újraforgatni, mint a Légy, a Videodrome, a Conan, a…

1 komment

HUD nélkül

2010.09.03. 14:19 antaru:P

A játékok látványos és/vagy párbeszédes átvezetőinek fő hibája az, hogy kizárják a játékost a történésekből. Ennek egyik fő oka a

Szólj hozzá!

Billy Bubble

2010.09.03. 11:31 antaru:P

Amióta rosszabul megy a japán játékfejlesztőknek, mint négy éve, illetve amióta  elhúzott mellettük a Nyugat (vagy amióta ők ezt úgy érzik, fejlesztői és játékos fórumokon), azóta rendszeres visszatérő témává vált a játékos portálokon a különbségek bemutatása. Egyes…

3 komment

ha már kivágtuk az összes fát

2010.09.02. 19:38 antaru:P

Nem több, mint fikció, nem kell, hogy a videojáték sajtóról szóljon, de érdemes eljátszani a gondolattal.Kondíciók: Egy teljesen reklámmentes weblapon a megjelenő cikkek ingyenesen olvashatók, hozzászólni azonban csak pénzért lehet. Az írások gondolatébresztő, oktató,…

Szólj hozzá!

dimenzióvándor

2010.09.02. 00:26 antaru:P

Visszatekintve a játékok környezet megjelenítésének evolúciójára, az egyik legizgalmasabb pillanat a 3D jrpg-ben való megjelenése volt. Pontosabban az, amikor elkezdték a 2D háttereket a 3D karakterekkel keverve használni. Ezt megelőzően, a 8/16 bites korban majdhogynem teljesen…

13 komment

süti beállítások módosítása