HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

beszéd

2011.07.20. 12:31 antaru:P

Szerintem a beszédhez való ragaszkodás (írott vagy beszélt szövegek) az egyik olyan fontos pont, ami leginkább visszatartja a játékokat, nem engedi tovább őket a filmes szintnél.Mert:1. Nem lehet bevonni a játékost a beszélgetésekbe, így azokra nem is lehet hatással, mert nem…

Szólj hozzá!

beszéd

2011.07.20. 12:31 antaru:P

"Kiégett" a csávó... [bigsmile]Szerintem a beszédhez való ragaszkodás (írott vagy beszélt szövegek) az egyik olyan fontos pont, ami leginkább visszatartja a játékokat, nem engedi tovább őket a filmes szintnél.Mert:1. Nem lehet bevonni a játékost a beszélgetésekbe, így azokra nem…

Szólj hozzá!

volt egyszer egy vadnyugat

2011.07.19. 22:22 antaru:P

Az 1001 játékot olvasó kölökként űrhajós (Han Solo

Szólj hozzá!

charlie

2011.07.18. 14:29 antaru:P

Egyre többször ér az utóbbi időben egyfajta kultúrsokk a japán karakterdizájnnal kapcsolatban. Csak néhány fontosabbat említve: a Final Fantasy Advent Children gonoszkáinak vagy a XIII rész néhány szereplőjének kinézete, harci környezetben életképesnek nevezhetetlen fizikai…

Szólj hozzá!

wtf

2011.07.18. 11:39 antaru:P

  Hát ez meg mi? Szeretném azt mondani, hogy a japán fejlesztők tényleg nem értik, hogy mi a különbség a realisztikus és a hihető között. Vagyis azt hiszik, hogy bármi ami elrugaszkodott a valóságtól az ugyanolyan. Pedig nem. A baj az, hogy nagyon sokan már Japánon kívül sem…

Szólj hozzá!

wtf

2011.07.18. 11:39 antaru:P

  Hát ez meg mi? Szeretném azt mondani, hogy a japán fejlesztők tényleg nem értik, hogy mi a különbség a realisztikus és a hihető között. Vagyis azt hiszik, hogy bármi ami elrugaszkodott a valóságtól az ugyanolyan. Pedig nem. A baj az, hogy nagyon sokan már Japánon kívül sem…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása