Szerintem a beszédhez való ragaszkodás (írott vagy beszélt szövegek) az egyik olyan fontos pont, ami leginkább visszatartja a játékokat, nem engedi tovább őket a filmes szintnél.
Mert:
1. Nem lehet bevonni a játékost a beszélgetésekbe, így azokra nem is lehet hatással, mert nem létezik még olyan szövegfelismerő szoftver, ami ezt lehetővé tenné.
2. Ha lenne is ilyen, akkor is nagyon körülményes lenne kivitelezni. Bonyolult feltételrendszer kellene hozzá és minden eshetőségre készen, előre letárolt szövegek. Több szereplőnél ezt megcsinálni már feltételezhetően nagyon drága lenne. Ha csak néhány szereplő tudja vagy egyik sem tökéletesen, az meg olyan, mintha belöknénk a játékost az uncanny valleyba.
Amíg nincs erős mesterséges intelligencia addig nem tűnik megoldhatónak a dolog. Ha meg lesz, akkor az nem biztos, hogy npc-ket akar majd alakítani játékokban... [amuse]
beszéd
2011.07.20. 12:31 antaru:P
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr624772175
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.