A világ a mértéktelenség mohó markának szorításában vergődik. Az optikai lemezek furcsa sorsa az, hogy az újabb és újabb generációk egyre nagyobb mennyiségű adat tárolására képesek, de emiatt sosem történt meg a méretcsökkentés. Pedig mennyivel
Újság fotó több irányba nézz egymás után
Egy idő után a sidequestek elfogadása olyan, mint a rendrakási kötelezettséga kinti játék előtt.
Mindent be a szekrénybe és a szőnyeg/ágy alá, csak haddmehesserk már!
YOI
grafika csak a field, de az nagyon dimbesdombostágas, napszak és időjárás változás, egyben zene változás
zene jó unique monsternél először hopp lebuktunk, de átmegy visszatámadósba egy idő után
lekött a sztori mellett van unique monster, quest, kiyunagram, kizunatalk, korepedia, titkos helyszínek, városépítés
folyamatos jutalmazás tárgyakkal, exp-vel (helyszín, quest) kizuna szivek és awards által.
ezert jon az erzes, hogy csak még egyet, aztán lefekszem. :D
vs.
gyorsan elintézem a házit, csak hadd mehessek már ki játszani :D
vision rendszer, világot városiakat megismertető kizuna rendszer.
bár ide kellene folytonosság, x-ik fejezet után is történjenek dolgok az első városban lakókkal. tipikus rpg betegség.
folytonosság
nincs meghalás vagyis van, de a legutobbi teruletcheckpontra tesz vissza tp, tárgy, stb vesztés nélkül. nincs töltés a területeken, de van teleportálás, ha kell. nincs randomharc, de a harcok élesben történnek a világtérképen, így nincs töltőképernyő, sem a harc utáni eredményképernyő.
a végtelennek tűnően tágas terület gyakorlatilag teljes egészében bejárható.
mindent kipróbál az ember, leugrál helyekről, felmászik helyekre, szörnyek mögé lopakodik, stb.
nehézség
a questeket teljesítgető és térképet bejáró játékos jutalmazva van, neki nem nagyon lesz gondja aharcokban.
WARUI
menu töltés, item sort, npc helye
karakterdizájn picit lapos. hihető, mert nincs túlpózolva, de nem elég szép, a játék legcsúnyább része.
generikusak, több a karakterek múltját és kapcsolatét mélyítő epizód kellett volna. valami járműves dolog vagy gear harc még beleférhetett volna (csak mert kúl)
a szintkülönbség korrekció túl kemény. nem lehet eltalálni a komolyabb ellenfeleket, jobb lett volna sebzést csökkenteni vagy máshogy. a gyengébb ellenfelek nem találnak el.
egy idő után egykaptafa questek, nincs kihatásuk a storyra
kamera nem teljesen úgy műxik, ahogy kéne fal mellet meg kicsit nehéz szétnézni
az idősebb karakterek okésak, atöbbieknek kicsit nagy a szeme. :D
az equipment nem néz ki jól. néhány kivételtől eltekintve.
顔のパーツも平面にテクスチャーを貼っ てあるだけなので、ライティングの影響を全く受けません
renkei nem sebez tobbet, de lemegy a csikű
HARC kiabálják a technikákat, ami mindenképp jö a kombók felépítéséhez. töbféle karakter több féle játékmód.
változik a csapatösszetételtől a duma, látszanak az equipmentek,
dq 4milla ez 100ezer WTF?