HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

xb

2010.07.18. 20:00 antaru:P

A világ a mértéktelenség mohó markának szorításában vergődik. Az optikai lemezek furcsa sorsa az, hogy az újabb és újabb generációk egyre nagyobb mennyiségű adat tárolására képesek, de emiatt sosem történt meg a méretcsökkentés. Pedig mennyivel

 

Újság fotó több irányba nézz egymás után

 

 

 

Egy idő után a sidequestek elfogadása olyan, mint a rendrakási kötelezettséga kinti játék előtt.
Mindent be a szekrénybe és a szőnyeg/ágy alá, csak haddmehesserk már!





YOI
grafika csak a field, de az nagyon dimbesdombostágas, napszak és időjárás változás, egyben zene változás
zene jó unique monsternél először hopp lebuktunk, de átmegy visszatámadósba egy idő után
lekött a sztori mellett van unique monster, quest, kiyunagram, kizunatalk, korepedia, titkos helyszínek, városépítés
folyamatos jutalmazás  tárgyakkal, exp-vel (helyszín, quest) kizuna szivek és awards által.

ezert jon az erzes, hogy csak még egyet, aztán lefekszem. :D
vs.
gyorsan elintézem a házit, csak hadd mehessek már ki játszani :D

vision rendszer, világot városiakat megismertető kizuna rendszer.
bár ide kellene folytonosság, x-ik fejezet után is történjenek dolgok az első városban lakókkal. tipikus rpg betegség.
folytonosság
nincs meghalás vagyis van, de a legutobbi teruletcheckpontra tesz vissza tp, tárgy, stb vesztés nélkül. nincs töltés a területeken, de van teleportálás, ha kell. nincs randomharc, de a harcok élesben történnek a világtérképen, így nincs töltőképernyő, sem a  harc utáni eredményképernyő.
a végtelennek tűnően tágas terület gyakorlatilag teljes egészében bejárható.
mindent kipróbál az ember, leugrál helyekről, felmászik helyekre, szörnyek mögé lopakodik, stb.


nehézség
a questeket teljesítgető és térképet bejáró játékos jutalmazva van, neki nem nagyon lesz gondja aharcokban.

WARUI

menu töltés, item sort, npc helye
karakterdizájn picit lapos. hihető, mert nincs túlpózolva, de nem elég szép, a játék legcsúnyább része.
generikusak, több a karakterek múltját és kapcsolatét mélyítő epizód kellett volna. valami járműves dolog vagy gear harc még beleférhetett volna (csak mert kúl)
a szintkülönbség korrekció túl kemény. nem lehet eltalálni a komolyabb ellenfeleket, jobb lett volna sebzést csökkenteni vagy máshogy. a  gyengébb ellenfelek nem találnak el.

egy idő után egykaptafa questek, nincs kihatásuk a storyra
kamera nem teljesen úgy műxik, ahogy kéne fal mellet meg kicsit nehéz szétnézni
az idősebb karakterek okésak,  atöbbieknek kicsit nagy a szeme. :D
az equipment nem néz ki jól. néhány kivételtől eltekintve.

顔のパーツも平面にテクスチャーを貼っ てあるだけなので、ライティングの影響を全く受けません
renkei nem sebez tobbet, de lemegy a csikű



HARC kiabálják a technikákat, ami mindenképp jö a kombók felépítéséhez. töbféle karakter több féle játékmód.

változik a csapatösszetételtől a duma, látszanak az equipmentek,
dq 4milla ez 100ezer WTF?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr184772003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása