HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

lords (írta: casper007)

2010.10.31. 14:32 antaru:P

A Mercury Steam Konami által Xbox 360, és PlayStation 3 konzolokra kiadott videojátéka.
Értékelés: **1/2 (a négyből)

„Tűzoltó leszel s katona!/ Vadakat terelő juhász!”. Írta sok-sok évvel ezelőtt József Attila, nekem pedig rögvest az Altató jutott eszembe, ahogy megkezdtem jó húsz órára rúgó, tettlegességig fajuló tüntetésem az Árny urai ellen. Gabriel Belmont irányítását a kezeim közé kaparintva ősi ösztönök törtek elő belőlem, s még a legmegátalkodottabb szörnyet is kíméletlenül marcangoltam szét. Igen, szerencsétlen párákon (tonnás wargok, többemeletnyi titánok, és egyéb barna foltot eredményező kreatúrák) látszott, hogy legszívesebben hazamennének, és folytatnák jól megszokott, békés életüket, de az a rohadt program igába verve őket kényszerít ki belőlük újabb és újabb támadási kísérleteket. Belmont pedig mind vérszomjasabban törtet előre, szobrokat, polcokat, és más berendezési tárgyakat szaggat, artikulátlanul üvölt, bennem pedig felmerül a kérdés, ki is itt a valódi szörny. Mindazonáltal Gandolfi híres fegyverét forgatva igazi nagymenőnek érezheti magát az ember. A történet során jó pénzért megvásárolható mozdulatok kivétel nélkül látványosak, sok atléta irigyelné ezért a kalandort, az már más kérdés, hogy ezek a harci megnyilvánulások többnyire haszontalanok, ár-teljesítmény arányuk borzalmas, így az egyszeri játékos jobbára az egyszerű támadást fogja használni. Még szerencse, hogy azt is lehet fejleszteni. Példának okáért én sem vettem volna a kritikus időszakban Toyota Priust, mert ugyan jó nagy hely van benne, mégsem mentem volna vele semmire. Van azonban egy olyan tulajdonságom, hogy szeretem minél szebben kivitelezni a támadásokat. Éppen ezért nem egyszer próbálgattam a lehető legszélesebb skálán alkalmazni az egész vagyonokba kerülő technikákat. Néhánynál már komolyabb lehúzás miatt reklamáltam a szoftvernek, talán mondanom sem kell, hiába. De ahogy a fogyasztói társadalmat ismerjük, vásárolni kell. Akkor is, ha nem lenne szükséges. Mindenkinek megvan a maga gyűjtőszenvedélye. Valaki bélyeget gyűjt (II. András meg Halicsot), Gabriel haszontalan kombókat. De tényleg haszontalanok ezek? Ahogy anyázások közepette próbálkoztam a változatos szörnyirtással (még a legapróbb nyavalyás is megbökhet a legbonyolultabb mozdulat közepette, és lőttek a tízpontos megmozdulásnak), rájöttem, hogy vannak ellenségek, akik erre az ütésre érzékenyek, mások pedig arra. Nem beszélhetek minden típusú lényre külön kidolgozott támadásokat tartalmazó harcrendszerről, de jó császár mintájára végül felemeltem a nagyujjam. Még ha be is hajlítottam az utolsó ujjpercemet. Mint mindennek, a Lords of Shadow harcrendszerének is megvan a maga tanulsága. Nézz jobban a dolgok mögé, mert elképzelhető, hogy jóízű meglepetéseket rejt a dolog. Még ha nem is lovagolsz a naplementébe az aranyhajú hercegnővel. Egyezzünk ki abban, hogy a lovad félvér, vagy a csaj festi a haját. Én kiegyezek vele.

Éldegél valahol a világban egy öregúr, filmeket rendezett. 1972-ben, a mozikban nézők ezrei hőköltek hátra, mikor a film főszereplője egy narancsokkal teli papírzacskóval a kezében látszólag holtan rogyott össze a földön, mindezt felülről szemlélhette az érdeklődő. Harminc évvel később egy kisfiú szájtátva figyeli a jelenetet, majd a film után hetekig foglalatoskodik azzal, hogy GI Joe figuráit fentről kamerázza. Évekkel később pedig keserű szájízzel próbálja követni az ide-oda rángatózó kamerát, és a látványos, de hamis számítógépes trükköket. Hogy ne csak körmönfontan beszéljek: Francis Ford Coppola legendás mozijáról, a Keresztapáról elmélkedem, mégpedig arról a jelenetről, amikor Don Corleone-t lelövik az utcán, az öreg pedig megcsókolja az aszfaltot, ahogy az a könyvekben meg van írva. Attól a pillanattól kezdve kritikus voltam a kamera beállításokkal szemben. Akik pedig játszottak írásom alanyával, tudják, hogy ez a pont mennyire képlékeny talajon lépked. Alapvetően felháborító, mennyire alkalmatlanak a harchoz a beállítások, sokszor nem is láttam az ellenséget, vakon csápoltam össze-vissza, hátha beviszek egy-két maflást. Aminek az eredménye természetesen az életerő drasztikus lecsökkenése lett. Ez a zavaró tényező akkor figyelhető meg leginkább, mikor a harcra ideiglenesen kinevezett terület nagyobbra sikerült, mint ahogy a fejlesztők tervezték, és derék ellenfelemet gyakorlatilag kizavartam a képernyőről. Pár órányi keserű tapasztalás után jobbnak láttam, hogy ilyen esetekben hátraguruljak egyet-kettőt, így felkészülve várhatom a csupán sejtett, de szinte biztosra vehető csapást. Hozzá lehet szokni a dologhoz (hogyne lehetne, végigjátszottam a történetet), de nem kell, sőt, nem is szabad ennek örülni. Mert ami működhetne jobban is, annak nem illik ilyen, és ehhez hasonló gyermeteg hibákat a játékos nyakába szórnia. Sokkal ritkábban, de volt, hogy nagyon örültem a fix kamerának. Ezek pedig azok a látványképek, melyek fő célja a gigantikus és bámulatos szavak virtuális manifesztációja. A hasonszőrű játékok próbálták több-kevesebb sikerrel szájtátásra késztetni a tisztelt nagyérdeműt, itt valahol félúton működik a dolog, de mindenképpen látványos. Jó nagy (értsd: bazinagy) helyeken fordultam meg, termetes (értsd: kurvanagy) lényekkel harcoltam, s bizony nemegyszer úgy igazán élveztem a látványt. Egy példát engedek meg magamnak: a játék második harmadában a második úr levadászására indultam, aki egy kastélyban lakott valahol északon. Nem ilyen mesebeli kastélyocskát kell elképzelni, hanem egy igazi, mindent bele hatalmas épületvárost, egy egész hegyoldalban terpeszkedett vendéglátóm otthona. Én pedig többször ámultam el a méreteket csodálva, szemüveget az orromra biggyesztve kerestem borsónyira zsugorodott emberem a gigászi tornyok között. Úgy tűnik, az új Castlevania igazi bravúrokra is képes. Nem úgy a mászkálós, „ügyességi” szekvenciáknál. Mert a bejárandó út nem csupán harcból, de felfedezésből is áll. Egyik pontból a másikba eljutni nem csupán horizontálisan, vertikálisan is értendő. Így másztam, ugráltam, láncomat kunkorítottam Indiana Jones-t imitálva, s jutottam elképesztő magasságokba, vagy mélységekbe. De a keresett kihívást nem találtam. Nem egy Enslaved-szintű lebutításról beszélek, mert le lehet esni, főleg, mikor egyik falról a másikra akartam eljutni a kereszt segítségével, de alapvetően automata az akrobatika. Egyetlen hely jut eszembe, ahol már számottevő halált szenvedtem, s jöttem rá nagy sokára a megoldásra. Bár Gabriel mozdulatai jól animáltak, mégis hiányoltam a harcnak megfelelő kihívást a produkció ezen részéből. Sajnos manapság nem csak az említett játék szenved ebben a betegségben. Még jó, hogy van nekünk egy szuper húsfiúnk.

Egy fantázia-világban jártam, s mint olyan, szervesen összefonódik a mágiával, és földöntúli erőkkel. Meg lehet élni nélküle, de egy ilyen univerzum olyan varázslat nélkül, mint túrós csusza tejföl, vagy kávé cukor nélkül. Nem az igazi. A Mercury Steam elsődleges célja a fizikai harc volt, nem csoda, hogy a mágikus képességek használata kisebb mértékű, mégis, ha nem alkalmaztam volna ezt az adományt, nem jutottam volna messzire. A rendszer nagyon jól működik. Ha ügyes a játékos, és kellő ideig megússza bekapott ütés nélkül, a képernyő alján-közepén egy szép, aranyszívű sáv feltöltődik, s ezután minden bevitt támadás után sárga, fénylő gömbök hullnak ki az ellenből. Ezeket pedig az élelmes kalandor begyűjti, s kétfelé oszthatja: vagy fény,- vagy árnyenergiát kreál belőle. Mindkettőhöz megvásárolható mozdulatokat csatoltak a spanyol srácok, hatékonyabb sebzést eredményezve, de ami még fontosabb, hogy a fénymágiát használva, sikeres támadás esetén fel lehet tölteni Gabriel életerejét. Ez pedig feltétlenül szükséges eljárás, mivel a játék nem könnyű, s az élettöltő kutak is elvétve fordulnak elő. Így aztán nem árt pillanatok alatt felmérni a helyzetet, beosztani a mágiát, meggondolnia, hogy most gyógyításra vagy támadásra használom fel a manát. Mindezt tetézi, hogy mágia használata közben nem jutunk hozzá az értékes sárga gömbökhöz. Taktikus, nehezebb fokozaton igenis tervezésre késztető varázslat-rendszer. Bravó Mercury! A játék nem könnyű. Aki pedig arra számít, hogy a Lords of Shadow egy hétvégi, könnyed kaland, azt el kell keserítsem. Nem azt mondom, hogy iszonyatosan nehéz, de bizony a mai felhozatalban a cím üde színfolt a kihívások terén. Mintha egy régi játékot éltem volna át mai köntösben. Jó példa, hogy Belmont életereje és mágiája sem töltődik fel az új pályák kezdetén, az ellenségek relatív nagyokat sebeznek, jó reflexekre van szükség. És ez jó. Személy szerint nem szeretnék elkényelmesedni, persze, néha jó dolog könnyedén kikapcsolódni, de sokan vannak, akik a videojátékokban a kihívást keresik, én is közéjük tartozom. A változatosságra sem panaszkodom, ugyanis a Castlevania felépített világa nem egysíkú, néhol rendkívül mutatós, szinte átlengi a fantasy aromája a falakat, sziklákat. Sablonos kifejezés, de így igaz, régen kalandoztam rokonszenves fantáziavilágban, itt megtaláltam a számításom. Amikor a korábban említett kastély falát másztam, vagy Baba Yaga kunyhójára néztem, elégedetten mosolyodtam el, mert ezeket a helyszíneket nagyon eltalálták. Még fejtörők is vannak. Tavaly a Machinarium, idén a Limbo volt a soros agymozgató, ezen címek mellett nevetségesek az új Castlevania feladványai, de el lehet velük pepecselni, és nem mindig olyan triviális a megoldás. A gyűjtögetés sem maradhatott ki, mint alapvető velejárója a mai játékoknak, s sok produktummal ellentétben itt van is értelme a keresgélésnek, mivel az összegyűjthető kristályok Gabriel egyes mutatóira (életerő, mágia) vannak jótékony hatással. Nem egy esetben a megszerzett képességek birtokában kényszerültem visszalátogatni korábbi helyszínekre, ez például feleslegesnek tartottam, főleg úgy, hogy X360-on játszva minduntalan lemezt kellett cserélnem. Nem változik a helyzet telepítés esetén sem, tizedszerre pedig már idegesítő a művelet, akkor pedig az ember fejében olyan aljas gondolatok születnek, hogy minek egyáltalán backtrack, hogy ismét megmásszam azt a nyomorult tornyot. Hiszen dögunalom. Igen, van tartalom a két lemezen, s ezért hálás vagyok, de megoldhatták volna ezt a kényelmetlenséget. Még egy gondolatig visszatérve az univerzumra: világosan látszik, hogy a csapat foglalkozott vele, nem csak odadobta, hogy legyen egy hely, ahol átvághatom magamat. Amikor egy új típusú ellenséggel találkoztam (és még az utolsó fejezetekben is volt erre példa), akkor rögvest fellapozhattam a beépített könyvemet, és utána olvashattam az adott kreatúrának, honnan is származik a faj, mik a fő jellemzői, milyen felszerelések hogyan hatnak rá. Ez pedig kiegészül a játék egyik szereplőjének folyamatos narrálásával az egyes szekvenciák elején, így adva igazi krónikás ízt a kalandnak. Nem lehetetlen feladat értékelni a játékot, mivel világosan felfedezhetők erényei, és gyengeségei. Nem nyújt újat, s kissé elfűszerezi a receptet, de hajlamos megfogni a játékost, aki pedig szép emlékként tekint majd rá. Lehet szubjektíven elbírálni egy címet, de akkor az élménybeszámoló lenne, én pedig objektív meglátásokkal gazdagon dúsított beszámolóra törekszem. De a végső érték csak egy adat. A Lords of Sahdow-val olyan játszani, mint amikor a nyári vakáció után beülsz az első matekórára, és nézel ki a fejedből, majd szépen minden a helyére kerül.

szöveg: casper007
link az eredetihez: lords

------------------------ V E N D É G C I K K   V É G E ------------------------

Ezt az elejétől végéig öröm volt olvasni. Az írásmód is remek, de a legnagyobb pozitívum az, hogy végre úgy írt valaki játékról, hogy gondolkodott is közben, nem csak odadobálgatta az asztalra a sablonos értékelő dominókat, mint a grandiózus történet, kiforrott játékrendszer, gyenge kamera, stb.

Örülök, hogy külön meg lett említve a történet gyengesége (sajnos ez a gyenge történet erős közepesnek számít a játéksztorik mezőnyében, de itt most a helyére van téve) és a mászkálós, felfedezős részek kihívástól mentes mivolta. Utóbbiról sajnálom is, hogy a saját blogbejegyzésemből kihagytam, pedig mennyire igaz: "Bár Gabriel mozdulatai jól animáltak, mégis hiányoltam a harcnak megfelelő kihívást a produkció ezen részéből. Sajnos manapság nem csak az említett játék szenved ebben a betegségben."

Remek példa a blogbejegyzés arra a jelenségre is, aminek felemlítése már-már vesszőparipám: a játékoldalak szerkesztői össze kellene kapják magukat, mert az olvasók elkezdtek a fejükre nőni. Főszerkesztőként azonnal felvenném caspert és párhuzamosan megválnék egy, de akár két gyengén muzsikáló tesztelőtől. Az adott oldal közönségében van még egy srác, Red13, akit a tesztek utáni hozzászólásai (blogot miért nem ír?) alapján  - és mivel már ide is kommentelt egy-kétszer, ezt most elég furcsa leírni - megkörnyékeznék és inkább neki adnám ki véleményezésre a jrpg-ket, mint egy "8 pontos" tesztelőnek.

Érdekes, hogy kettejük végítélete jelentősen eltérő a Castlevaniáról, de lehetne ütköztetni ezeket, mert mentesek az "1000 ember 1000 módon látja ugyanazt a dolgot = mindenkinek igaza van, így biztos, hogy nem tévedtem én sem" típusú, gondolkodásmintától.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr524772050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Red13 2010.10.31. 22:48:42

Mikor elkezdtem olvasni a tesztet egyből az jött le az elején, hogy ez olyan művészes konzolos szir-szar teszt lesz, amire mindenki csak pozitívumot szokott mondani, és persze azt hogy mekkora nagy má az arc. A gamer-en talán Gulandro, ha jól írom a nevét szokott hasonlóakat írni, na az ilyen írásoktól szoktam rókázni. De simán nem ilyen lett, érthető és úgy fogalmazza meg a játék lényegét, érdemét hogy a játékos aki a vásárlás előtt áll valami távpontot kapjon a dologról. De nem ez a - 1. Bemutatom az egész sorozatot 2. beszélek a történetről 3. elmondom milyen lett, majd belecsapok a részletezésbe 4. Részletezés, harcrendszer, grafika, zene, és még talán a játszhatóság 5. értékelés, összegzés - féle dolog. Ha kevés lenne a hasonlítgatás és kitérne mindenre, akkor még egy újságban is olvasnám. Amit a valóságban nem tennék, legyen az Edge vagy bármi más, mert egyszerűen nem érdekel. Én tesztelőnek csapnivaló lennék, fogalmazni egyáltalán nem tudok. Blog-ot meg azért nem csinálok, mert ami érdekel zenék, filmek, videojátékok, "politika" arról nagy részt kitudom fejteni a véleményem fórumokon, oldalakon, már amikor lehet. Olyan okból tervbe volt véve, hogy sok ázsiai filmet nézek és sokszor nem tudom hogy x filmet láttam-e már vajon, ezért jól jött volna egy blog amibe kiírom a fájdalmaim, de ezt is felváltotta egy fórum.

Ismeretlen_2560 2010.10.31. 23:14:26

"Ha kevés lenne a hasonlítgatás és kitérne mindenre, akkor még egy újságban is olvasnám." Az nekem is eszembe jutott, hogy nem teljesen újságba való, de szem előtt kell tartani, hogy ez egy blogbejegyzés, nem is volt lapba szánva. :) Az elején pedig én sem tudtam, hogy mi lesz, amikor József Attilával kezdődött. :D . Gulandro nem egy hülyegyerek, bár még sosem vettem a fáradságot, hogy megmondjam neki azt, hogy külön kellene választania az irodalmi önmegvalósítást és a játékteszteket, mert tényleg a tartalom rovására (vagy inkább az olvasó eltántorítására) megy ki a sok cizella. . Nálad meg meglepő volt, hogy semmit sem írtál még blogba, mert ahogy elnézem, a gameren eléggé elüt a mondanivalód a többiekétől. :)

Ismeretlen_169288 2010.11.01. 17:16:52

Jajj, jajjj, jajj! Ezek a blogok annyira ki akarnak hozni belőlem valamit, de még annyira nem tudom, hogy mi az, hogy elképesztő. A Te lassan-lassan kiformálódó tesztelési teóriád, DarkVenom elmélkedési, minden annyira visz magával és akar csináltatni velem valami nagyot, változást valamit, de nem tudom, hogy mit. Rég nem írtam tesztet, de elhatároztam, hogy (minden küldő hatást és magánvéleményt tekintve) ha végre egyszer megteszem, EL FOG TÉRNI A SABLONOKTÓL és MÁS lesz. Ezt már én magam is nagyon szeretném, a Ti véleményetek csak rátett egy lapáttal, ugyanis elképesztően unalmasak és szárazak a tesztek az elmúlt időben és csak magamnak ártanék ha megmondanám, hogy hol. Elunom magam amikor jönnek a szokásos történetre kitérések, meg egyéb szörnyen vontatott, már előre láthatóan érkező teszt-sablonok. Nem tudom, látszik-e ez az írásaimból (antaru, valaki?), de igyekszem majd... viszont itt jön közbe a korom. 15 évesen bármennyire vagyok lelkes, meg akarok változtatni valamit, még először magamra kell, hogy találjak. mert jelenleg nyitott szemmel bámulok és van pár ember (pl.: Te, Gulandro, DarkVenom, stb.) akik véleményére nagyon adok, de még magam sem cövekeltem le egy biztos ponton, hogy egy OLYAN meghatározó, formázható véleményem legyen. Casper007 írása, utóbbi időkben ez a stílusa tényleg különleges és igazán jó, a cikk is ilyen lett. Castlevania-hoz nincs mit szólnom, még nem próbáltam. Remélem nem lett fárasztóan hosszú és nagyon csapongó a mondanivalóm, de le kellett írnom.

Ismeretlen_2560 2010.11.01. 18:46:08

Nincs itt szó semmi ördöngősségről. Egyszerűen csak játékként kell nézni a játékra, nem varázslatként, aminek ha van egy vonzó eleme, akkor már az egész elcsábít. Indulásként a legjobb talán az, ha végigjátszol egy-két újabb játékot, amiről nem olvastál, de tetszik és miután végeztél velük, leírod a véleményed (elég magadnak), s majd csak ezután olvasol róla néhány tesztet, s összeveted a magadéval. Mit vett észre más, amit te nem, miben nincs igaza. Magyarul igazából kaszmant vagy tylert ajánlanám, angolul meg a legjobb ha felmész a metacriticre, megnézed mi olvasható online és legalacsonyabb pontszámúakkal kezded.

xetron 2010.11.01. 22:12:02

Azt te is tudod nem úgy működik a rendszer manapság mert a gyerek jó, egyből berakjuk tesztelőnek ! Jó lenne ha így lenne, mert rengeteg jó írásokkal találkoztam amióta virtuálisan követem az eseménykét, csak az a baj ezek a emberek gyorsan lemorzsolódnak, talán csalodtak vagy kinőtték ezt a kort, már nem foglalkoznak komolyan témával stb. Mostani nagy érvágás darkvenom lemorzsolódása volt, személyesen nem ismertem csak néha virtuálisan karcolódunk egymással, de az biztos az ő írásaira adtam, ha főszerkesztő lennék egy újságnál, biztos bevenném a bandába, ezért elég sajnálom sok inkompetensből lesz szerkesztő aki meg odavaló abból nem ! (ez még a való világba is megállja a helyét, másformában ) Sajnos mindenhol létezik egy kör amibe vagy bevisz vlaki,szerencsés módon bekerülsz vagy nem, erre a legjobb példa a konzol magazin, ahol érezni lehet vagy erős kemény mag, aki gondolom megszabja ki legyen benne a újságba stb. Antaru amúgy veled mi van, szerintem te is nagyon eltüntettél, olvastam végig nyomtad a xenobladet, remélem jövőre hozzánk is ellátogat a game :) Addig mondjuk egy wii-t is kellene szerválnom, pont most vagyok nagy gépvásárlási lázba, szerinted 360 vagy wii-t vegyek ? :D üdv

Ismeretlen_2560 2010.11.02. 07:59:32

Arra gondolsz az eltűnéssel kapcsolatban, hogy el vagyok tűnve a fórumokról? Végül is a PSC-n és a Gameren is rendszeresen zsákutcába jutottak a (szerkesztőkkel folytatott) vitáim, nincs értelme feljárni.

Ismeretlen_2560 2010.11.02. 08:30:36

Azt meg nem tudom megítélni, hogy melyik gépre van szükséged. Wii-n találtam a legkevesebb nekem tetsző játékot és amúgy is azt várom, hogy előbb-utóbb lép a Nintendo és lejjebb viszi az árát. 360 és PS3 közül meg vagy az exkluzívok alapján döntenék vagy az alapján, hogy tudok-e másokkal játékot cserélgetni, ha nem vagyok nagyon eleresztve anyagilag. Ha most lépsz be a HD-konzol világba és sok pótolni valód van, akkor a 360 a nyerő. Vagy vedd meg mindet. :)

xetron 2010.11.02. 12:18:24

PSC ismerem a történetet, de a gamerel mi volt a gond ? Tudtommal ott rendbe mentek a dolgok ?

xetron 2010.11.02. 12:22:38

Igazából elégég unom a ps3-rom által nyújtotta örömöket ezért arra gondoltam, hogy megajándékozom magamat egy új géppel . Egy kicsit a x írányába húz a szívem, anno belekeztem a Lost Odyssey azt akarom végig tolni, plusz még pár gemet, ami érdekelt x-en. Wii nem sok játékot találtam sajnos, amiért érdemes lenne azt vennem .

Ismeretlen_2560 2010.11.02. 12:46:31

A gameres történet dióhéjban: http://player2.freeblog.hu/archives/2010/08/25/Last_Ranker_-_090000/ Az X-et ajánlom. Nagyon jó a kontroller és amellett, hogy sok multi cím azon jobb, tényleg ott a Lost Odyssey a jrpg-seknek, nekem pedig még a Fable II is tetszett. Ha pedig vannak ismerős boxosok, akkor tutok cserélgetni is. Szerintem nagyon nem lehet mellényúlni vele.

xetron 2010.11.02. 14:22:12

Jó kis történetet írtál le, de igazából újat nem mondtál szerintem csak az ,,örök" igazságot írtad le . Aki már jó ideje benne van a magyar gamer életben azt tudja, hogy mennek a dolgok . Én mondjuk mindig ezeket a dolgokat, mint külsös szemlélödöként követtem a eseményeket, véleményem szerint kár ebbe belefolyni, főleg úgy hogy olyanokkal vitázol pl: akik még azt sem tudják, hogy a resi mindenhol angol nyelven jelent meg vagy azt hogy a valkyrie chronicles nem rpg, hanem srp és még számos hibát lehetne írni . Mindenkinek megvan a maga hibái, de aki nyájat akarja vezetni, ne ilyen kis dolgokon hasaljon el . Láttam kobe is hsz írt oda nem szeretném megsérteni, de ő pont az a fazon aki csak próbálkozik vlahogy megkapaszkodni .... húú de eltünt ő is, pedig nem volt egy rossz srác .

Red13 2010.11.02. 16:15:24

Ezt a gameres sztorit nem ismertem, és a PSC-és sztorit sem. :D Bár az a igazság, hogy amióta net-em van, 2004 óta, és fórumozgatok itt-ott ezek a dolgok mindig előjönnek. De leginkább az zavar, vagy inkább szánalomra késztet az a magyar videojátékos sajtó. Gyakorlatilag mindenkinek volt már valamiféle balhéja, olyan az egész mint egy nagy óvoda, de még inkább tudnám hasonlítani a politikához. Meg van az a erős kemény mag, akik minden oldalnál, újságnál, szervezetnél feltűnnek és még akkor is erőltetik a dolgot, amikor már a hülyének is lejön hogy nem kéne ezt csinálni, amit mellékesen kurv@ szarul csinál, már-már könnyfakasztóan. A gamer-en nekem szerkesztők közül egyedül Oldern-el van bajom, szerintem egyáltalán nem annak való, de ami a legjobban szúr, hogy az ő véleményét, vagy egyáltalán a nagy átlag véleményét ha valaki megkérdőjelezi, az egyből hülye és jönnek a facepalm, youtube linkelős, flegma kommentek, mivel márpedig te hülye vagy. De hogy szimpatikust is említsek, Liquid és mcmacko-val teljesen meg vagyok elégedve, olykor még a tesztjükkel is, úgy nagy néha. PSC-vel meg nem foglalkozom, odáig nem terjed ki az agyam. :D Xetron: bár nem az én blogom, és nem is ez a téma, én a Wii-t ajánlanám. Összeírtam vagy 40-50 játékot ami érdekel, igaz ezek közül van 1-2 GC is, mert nekem anno kimaradt. Box-ra meg mi van? Lost Odyssey, Alan Wake tény hogy nagyon király játékok, nálam a kihagyhatatlan és csillagos ötös kategóriák, de ez mellett nem sok van. GeoW 2 ugyan jó játék, de nem maradandó, Fable 2-3 nem tudom milyen, ha jól tudom te a Jrpg-ért vagy oda, Tales of Vesperia csak amennyiben szereted magát a sorozatot, Halo gondolom nem érdekel, legalábbis remélem :D ami még jó lehet, és nem próbáltam (50. xbox játékként akarom majd beavatni) az a Blue Dragon, és ennyi. Talán még a Forza 3, de ott lesz a GT5. Multi címekre meg jó a Ps3 is. Mondom ezeket úgy, hogy nékem box van, és vagy 2 évig nem is tervezek Ps3-mat venni. Bocs hogy berondítottam.

Ismeretlen_2560 2010.11.03. 14:23:42

Persze, hogy olyan, mint az óvoda.:) Ez nem munkahely. Egy cikk ára a legjobb helyen kábé 5000Ft, de sokszor kevesebb vagy csak haver-haver alapon megy. Nem lehet elvárni semmit, ha így van, sőt inkább örülhetnek a vezetők, hogy van emberük, aki nem teljesen idióta. Na és ha találnak egy olcsó/ingyen majmot, akkor attól meg bűn lenne megszabadulni- Utána jönnek az érzelmek, a csak "együtt tesztelünk" alapokon nyugvó "barátságok" meginognak, a szerkesztők okosabbak lesznek, mint a főszerkesztők, akik gyakorlatilag szintén se nem újságírók, se semmik. Saját (ex)környezetemből tudnék olyan példákat említeni, hogy valaki csak azért van itt vagy ott, mert régi haver, vagy mert költséghatékony. De inkább nem teszem, mert nem illik. :D
süti beállítások módosítása