HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

classic ninja

2010.12.15. 14:48 antaru:P

Egy képernyős pályák. Overhead rts térkép jellegű megjelenítéssel.

Nindzsával vagy ragadozó állattal kell megközelíteni és kivégezni a célpontot, észrevétlenül. Vagy éppen észrevétlenül megszerezni tárgyakat, kicserélni tárgyakat, megmérgezni italt, ételt, stb.

A pályák belátható területe rts szerűen először kicsi, csak a karakter körüli részek ismertek és a távolról is látható magaslati, kivilágított helyek.

Egy-egy kilátó pont megmászásával a térkép felderíthető, de az ellenséges karaterek csak akkor láthatók, ha azok látómezőben vannak.

Egyéb esetben egy nagyobb kör (vagy ikon jelzi) azt, hogy hol lehetnek a mozgásuk által keltett hangok alapján. Ha kikerülnek a látómezőből, akkor egy ideig még a térképen/pályán látható a helyük kérdőjellel. Azt mutatja, ahová a karakter sejti, hogy őket. Mozgó ellenfelek (strázsák) esetén a kérdőjel mozoghat.

Ezeket a játékos megjelölheti vagy kijelölheti, hogy szerinte mennyit mozognak merre.

Az ellenfelek hallanak van olyan, aminek szaglása van (kutya, szörny, stb) és természetesen látnak.

Látás: az ellenfeleknek látótere van, derékszög(?) csóva. Csak abba az irányba látnak, amibe néznek.

Hallás: a környezeti zajhoz viszonyíott játékos keltette zaj mértékétől függően nő a lebukási kockázat. Lopakodva nincs a lépéseknek zaja, de futva van. Talaj típus befolyásolja: víz/sár(cuppog), szikla/föld, padló(recseg)

Szaglás: csak állatoknak van, a szélirány befolyásolja.

Mi legyen a kihívás?

Észrevétlenül eljutni egy pontra és ehhez ügyesen időzíteni a fedezékből az indulást?

menet közben legyen-e többféle talaj, ami miatt zongorázni kell picit? (futni a tócsáig, ott lelassítani, utána megint futni?)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr114772081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása