HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

pirított napraforgómag

2011.07.27. 23:55 antaru:P

Mi ez a szájbarágós gyökérség a Shadows of the Damned elején?

Közel egy órán át próbálkoztam vele, mert végre kaptam egy cool hetero főszereplőt japán játékban. De gyalázatosan unalmas, hogy - és ez más játékkal is volt már így - folyamatosan meg kell állni vlgighallgatni, hogy melyik gomb mit csinál. S bár rühellem a dlc-ket, ha lenne olyan, ami lehetőséget adna a kezdeti, nyögvenyelős rész kihagyására, azt gondolkodosá nélkül kifizetném.

Persze csak abban az esetben, ha a játék nem végig olyan, mint az eleje, amit ahhoz lehetne hasonlítani, hogy napraforgómagot kap az ember ebédre: ugyanúgy, mint annál, itt is minden egyes, falatkának is aligha tekinthető táplálékmennyiség előtt meg kell állni az unalmas bontogatásra.
A táplálék ebben az esetben természetesen valós játékidőként értelmezendő.

Lépek egyet előre, tutorial, lépek még egyet, tutorial, kettőt vissza, jön két csicska ellenfél, lépés előre, majd ajtónyitási tutorial, aztán átmegyek az ajtón, cutscene...

Agyrém. Én chicken fajitast kérek, nagy adagot.

Az irányítás szar, de szokható, főleg a Deadly Premonition után. Elviseltem volna egy jobb célzást, de minimum egy átmérőjében növekedni képes piros pöttyöt az ellenfeleken, ha sikeresen rájuk tartom a fegyvert. A semmirekellő, szűk utcák viszont nem tetszenek. Valaki győzzön meg, hogy nemsokára felgyorsul a játék ritmusa (valahol a második főellenfél után járok) vagy töltse fel az egészet hd-ben valahová, mert a poénok miatt szívesen végignézném, mint filmet...

Majd vasárnap kap még egy menetet (talán), de sajnos a töltőképernyőket nézve folyamatosan az járt a fejemben, hogy visszadom a tulajának a lemezt és menekülök vissza Fallout 3-azni...
Tegnap volt is egy nagy "fallout élményem": a játék gondolt egyet és magától kizuhant a XMB menübe...


Editke: - Talán mégis érdemes lesz vasárnap újra elővenni.


9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr564772176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyler 2011.07.28. 16:26:24

Bázz. Csak nehogy ez legyen az új Prince of Persia, amit most épp én reagáltam túl :D

Ismeretlen_2560 2011.07.28. 16:38:05

Azért ez nem a PoP, ebben biztos vagyok. De az eddigiek alapján nem is egy Killer7, aminek élveztem felfedezni a legkisebb szegleteit, momentumait is. Talán csak túl kell vergődnöm ezen a rohadt tutorial szekción.

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.07.28. 17:05:46

Tyler: Szakértők is hibázhatnak néha :P

Tyler 2011.07.28. 17:14:26

antaru: a harc meglehetősen szikár, a pályák pedig később sem fognak jelentősen kibővülni, viszont a meglévő eszközöket mindig okosan kihasználják (Darkness-fázis, backtrack, variálás a továbbhaladási iránnyal). Ettől nem lenne több egy erős közepesnél, viszont lesznek benne olyan beteg jelenetek és vicces helyzetek (a mesekönyv-olvasgatás priceless), ami miatt tényleg felejthetetlen. Nem killer7, az tény; inkább olyasmi az egész, mint amikor Tarantino elkezdett trashfilmeket gyártani. Megvan benne az alkotói zseni, de nem uralja el az egész művet, inkább csak sejteti, hogy ott van, és ez kiemeli az átlagból. . Kaszman: baz+, ezért még számolunk.

Ismeretlen_2560 2011.07.28. 19:05:17

Tyler: Én elsősorban azt szeretném, ha a játékot nem szakítaná meg fél percenként valami. Az elborult része persze nagyon vonz, ennek élvezetében akadályoz egyelőre az adagolás hogyanja. Nyilván nem lehet mindenből Half-life-ot csinálni, ezt tudom, de valahogy sejtettem, hogy a jobb ravasszal fogok lőni..:D Na mindjárt adok neki még egy kört.

Tyler 2011.07.28. 20:54:53

Érdekes egyébként, mert amíg nem mondtad, nekem fel se tűnt, hogy ennyire körülményesen kezdődik. Arra emlékszem, hogy az összefüggéseket szép komótosan szájba rágta (az nyilván senkinek sem világos, hogy tüzes lövedékkel kell a kecskefejre lőni a Darkness megszüntetéséhez, vagy eperrel kell megetetni a kiskertajtót), és hogy a bevezetés után én se voltam elájulva tőle. Viszont később már sokkal jobban tetszett. . A bugokra sokan panaszkodtak, amit csak azért furcsállok, mert én egyetleneggyel sem találkoztam. Mondjuk én egy előzetes verziót teszteltem, lehet, hogy a boltit már játszhatatlanra patchelték :D

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.07.28. 23:37:41

"és menekülök vissza Fallout 3-azni..." Kérem a jelenlévőket tapssal köszöntsék a Világ Legeslegnagyobb "Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"-jét :o)

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.07.29. 09:14:30

Egyetértek, nevessük ki, hogy gameplayt akar látni!

Ismeretlen_2560 2011.07.29. 13:36:39

Ez még csak a SotD játéknapló első bejegyzése volt. Most, hogy újra nyomtam egy picit és elolvastam George történetét... Hát ilyen tényleg nem volt eddig játékban..:D De azért még mindig szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy ha egyszer végignyomtam, akkor a játékélmény miatt hamar elővenném újra.
süti beállítások módosítása