Mi ez a szájbarágós gyökérség a Shadows of the Damned elején?
Közel egy órán át próbálkoztam vele, mert végre kaptam egy cool hetero főszereplőt japán játékban. De gyalázatosan unalmas, hogy - és ez más játékkal is volt már így - folyamatosan meg kell állni vlgighallgatni, hogy melyik gomb mit csinál. S bár rühellem a dlc-ket, ha lenne olyan, ami lehetőséget adna a kezdeti, nyögvenyelős rész kihagyására, azt gondolkodosá nélkül kifizetném.
Persze csak abban az esetben, ha a játék nem végig olyan, mint az eleje, amit ahhoz lehetne hasonlítani, hogy napraforgómagot kap az ember ebédre: ugyanúgy, mint annál, itt is minden egyes, falatkának is aligha tekinthető táplálékmennyiség előtt meg kell állni az unalmas bontogatásra.
A táplálék ebben az esetben természetesen valós játékidőként értelmezendő.
Lépek egyet előre, tutorial, lépek még egyet, tutorial, kettőt vissza, jön két csicska ellenfél, lépés előre, majd ajtónyitási tutorial, aztán átmegyek az ajtón, cutscene...
Agyrém. Én chicken fajitast kérek, nagy adagot.
Az irányítás szar, de szokható, főleg a Deadly Premonition után. Elviseltem volna egy jobb célzást, de minimum egy átmérőjében növekedni képes piros pöttyöt az ellenfeleken, ha sikeresen rájuk tartom a fegyvert. A semmirekellő, szűk utcák viszont nem tetszenek. Valaki győzzön meg, hogy nemsokára felgyorsul a játék ritmusa (valahol a második főellenfél után járok) vagy töltse fel az egészet hd-ben valahová, mert a poénok miatt szívesen végignézném, mint filmet...
Majd vasárnap kap még egy menetet (talán), de sajnos a töltőképernyőket nézve folyamatosan az járt a fejemben, hogy visszadom a tulajának a lemezt és menekülök vissza Fallout 3-azni...
Tegnap volt is egy nagy "fallout élményem": a játék gondolt egyet és magától kizuhant a XMB menübe...
Editke: - Talán mégis érdemes lesz vasárnap újra elővenni.