HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

terrorista/szabadságharcos

2011.10.15. 20:36 antaru:P

A játékipar új hóbortja a rinyálás, a nyafogás és a siránkozás.

Megnőttek a fejlesztési költségek! A warez elvágja a készítőket az őket megillető pénztől! Sőt, a játékkölcsönzés is! A játékot használtan vásárlók pedig kész terroristák, akik megölik a fejlesztőket, megerőszakolják feleségeiket, lehugyozzák gyerekeik sírját és jobb nem tudni, mit tesznek a házikedvencekkel!

-Ezt akarom én is. Talán még az afrikai ivóvízkutakat is megmérgezem, ha épp arra járok. :)

Értem én, hogy még több pénz kell. Vagy legalább annyi, amennyi régebben. A főnök minden évben kiírja az új tervet. Költségcsökkentés, bevétel- és profitnövelés, egy kis közös éneklés karácsonykor, pózolás pozitív üzenetekkel. Mindenhol ez megy. Meg azt is, hogy a játék már nem olyan népszerű, mint régen.

Furcsa, hogy akkoriban megéltek a szénné warezolt konzolokra kiadott játékokból, amikor nem volt még dlc, s a netet is csak játékhoz használtuk - már aki használta - konzolon.

Ingyen. Nem külön kóddal.

A játékosok is kettéváltak, mint a Vörös-tenger.

Az egyik oldal azt szajkózza, hogy igenis támogatni kell a fejlesztőket az új, teljes árú játékok vásárlásával, de az sem számít, ha fél évente egy picit foltozott verzióval újra kiveszik a pénzt a zsebünkből.

A másik oldal fortyog, hogy miért nem birtokolhatja teljes játékot a pénzéért, miért nem adhat azon túl, ha úgy tartja kedve?

A valós kérdés persze ez. Nem az, hogy miért kell kifizetni az egészet, hanem az, hogy miért nem tudom majd eladni, ha meguntam vagy még inkább akkor, ha átverve érzem magam egy Fable III, Final XIII vagy Enslaved után? Ragadt volna rajtam a Copy-paste: Brotherhood? Nem kösz.

A játék nem autó, hogy eladhassuk? Nem? Hát nem is mozifilm, hogy csak úgy beüljek rá, aztán lesz, ami lesz.

Az új üzleti modell - ó, helló Macskanő - esetén már az öccsének vagy barátjának sem tudja odaadni az ember kölcsönbe teljes egészében a játékot.

Aki régen sem fizetett a játékokért, az ezután sem fog. Aki viszont igen, az gátolva lesz a továbbértékesítés, egyben a birtoklás tekintetében.

Adnék még pár ötletet.

A Capcom csak az egyjátékos módot adja oda a Street Fighterből. Ha két játékos akar játszani, akkor töltsenek le 50 dollárért egy patchet. A ruhákat is vegye meg mindkét játékos külön-külön.

A Mortal Kombatban legyőzött ellenfelek haljanak meg és törlődjenek. Csak akkor lehessen őket újra választani, ha a játékos kifizeti őket újra.

Ugyanígy a Gears of Warban és az Unchartedban is történjen meg ez. Második végigjátszásnál legyenek üresek a terepek és ne legyen lőszer sem, amíg nem fizet újra a játékos. A CoD-ban pedig csak egy bomba legyen a kezdőárért.

Hát mit képzelnek ezek a büdös kölkök? Azt, hogy nem a játékteremben, hanem otthon vannak?! :D

...

Kétélű fegyvernek tűnik ez az új modell. Amellett, hogy ellehetetleníteni próbálja a használt játékok piacát, az új játékok megvételétől is egyre inkább elriaszt. Csinálhatnának valami mást. Mondjuk olyan jó játékokat, amelyek sikeresek lesznek ilyen nyakatekert megoldások nélkül is.

Aki eddig sem fizetett a játékokért, az ezután sem fog. Akit nem érdekelt az online multi, azt az online pass émg inkább arra sarkallja, hogy használt játékot vegyen. Akit pedig elsősorban a multi érdekel, annak is egyszerűbb egy nagyon olcsó használtat venni és kipengetni még egy tizest. Miért nem a játék árának fele az online pass?

Teljesen más téma az, amikor már eleve a szinglit teszik részben kóddal elérhetővé. Ezzel egyszerűen elveszik az ember kedvét a vásárlástól.

Persze nem mindenkiét. A Battlefield és a Batman pedig olyan játékok, melyeknél talán könnyen meg lehet kockáztatni mindezt. Várom az első gyengén sikerült, mégis passcode-os játékot.

A kiadóknak sok sikert a tömeges agymosáshoz. Biztos sokan benyelik. Többen, mint kellene.

Engem elvesztettetek. Az online kupont még elviseltem, akár eladható is volt. De hogy a szinglit vágják meg? Nem kösz. Inkább veszek a játék helyett egy üveg Jamiest.

Az élet megy tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr894772214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása