HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

Medieval Moves demo

2011.11.25. 09:40 antaru:P

A demo alapján meglepően jónak tűnik a Medieval Moves. Nem végtelenül kiválónak, de nagyon jónak, ami mozgásérzékelős játék esetén kifejezetten ritka jelenség.

A játékot ugyanaz a Zindagi hozta össze, mint az eddigi legjobb Move játékot, a Sports Championst és talán nem is kockáztattak túl nagyot azzal, hogy gyakorlatilag a sportjáték gladiátorviadalát, frizbi és, íjászat részeit helyezték át mesebeli környezetbe, s ebből kardvívás, dobócsillag hajigálás és (mi más:) íjászat lett.

Az érzékelés jól működik, még úgy is, hogy lusta voltam felállni a kanapéról. A fenti interakciókat pedig kiegészíti még az eddig csak Sorcery demoban látott gyógyital fogyasztás és egyensúlyozás gerendákon és csáklyavetés.

A játék mozgásérzékelős mivolta, illetve amiatt, hogy egy vagy két Move kontrollerrel, de navi vagy DS3 nélkül irányítható, elvesztette a mozgás szabadságát, sínjáték lett.

Gyakorlatilag olyan, mint egy railshooter, csak teljesen frissé teszi az, hogy 1:1-ben kell a mozgást végezni és annyi minden mást is lehet/kell csinálni benne, mint célba lőni még azelőtt, hogy továbblindulna a kamera.

Az alapok viszont hasonlóak: ellenfelek legyőzése, fedezékbe húzódás (pajzshasználat), rövid ideig elcsíphető bónuszok és gyógyitalok levadászása, ergo a pályák kitanulásának szükségessége.

Egyedül az üresjáratok zavartak, amikor a karakter automatikusan átvonul egy-egy részen, feltornássza magát egy lépcsőn vagy létrán. Ilyenekből inkább csak a demo elején volt, de kétség kívül volt. A közepétől viszont már kifejezetten élvezhető volt a játék ritmusa.

Kérdés, hogy milyen hosszú lesz és mennyire merik bevállalni a nehézséget, a bonyolultabb akadályokat (mint a demóban is szereplő, kapcsolók kilövésével megszűntethető tüzek, remélhetően érdekes bossfightok, stb.).

...

Az előbb rákeresve a játékra rögtön megtaláltam Tyler tesztjét. Ez alapján nem lesz igazán változatos a tartalom, de mint kiderült nem vészes az ára sem a játéknak, sőt...
Ha az 576 ennyiért adja, akkor máshol potom pénzért hozzá lehet jutni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr944772242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása