A demo alapján meglepően jónak tűnik a Medieval Moves. Nem végtelenül kiválónak, de nagyon jónak, ami mozgásérzékelős játék esetén kifejezetten ritka jelenség.
A játékot ugyanaz a Zindagi hozta össze, mint az eddigi legjobb Move játékot, a Sports Championst és talán nem is kockáztattak túl nagyot azzal, hogy gyakorlatilag a sportjáték gladiátorviadalát, frizbi és, íjászat részeit helyezték át mesebeli környezetbe, s ebből kardvívás, dobócsillag hajigálás és (mi más:) íjászat lett.
Az érzékelés jól működik, még úgy is, hogy lusta voltam felállni a kanapéról. A fenti interakciókat pedig kiegészíti még az eddig csak Sorcery demoban látott gyógyital fogyasztás és egyensúlyozás gerendákon és csáklyavetés.
A játék mozgásérzékelős mivolta, illetve amiatt, hogy egy vagy két Move kontrollerrel, de navi vagy DS3 nélkül irányítható, elvesztette a mozgás szabadságát, sínjáték lett.
Gyakorlatilag olyan, mint egy railshooter, csak teljesen frissé teszi az, hogy 1:1-ben kell a mozgást végezni és annyi minden mást is lehet/kell csinálni benne, mint célba lőni még azelőtt, hogy továbblindulna a kamera.
Az alapok viszont hasonlóak: ellenfelek legyőzése, fedezékbe húzódás (pajzshasználat), rövid ideig elcsíphető bónuszok és gyógyitalok levadászása, ergo a pályák kitanulásának szükségessége.
Egyedül az üresjáratok zavartak, amikor a karakter automatikusan átvonul egy-egy részen, feltornássza magát egy lépcsőn vagy létrán. Ilyenekből inkább csak a demo elején volt, de kétség kívül volt. A közepétől viszont már kifejezetten élvezhető volt a játék ritmusa.
Kérdés, hogy milyen hosszú lesz és mennyire merik bevállalni a nehézséget, a bonyolultabb akadályokat (mint a demóban is szereplő, kapcsolók kilövésével megszűntethető tüzek, remélhetően érdekes bossfightok, stb.).
...
Az előbb rákeresve a játékra rögtön megtaláltam Tyler tesztjét. Ez alapján nem lesz igazán változatos a tartalom, de mint kiderült nem vészes az ára sem a játéknak, sőt...
Ha az 576 ennyiért adja, akkor máshol potom pénzért hozzá lehet jutni.