HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

kiszuperált díjátadó

2011.12.11. 22:30 antaru:P

Volt az éjszakai Spike díjátadónak néhány érdekes pontja. Persze nem a díjak közt, mert azokkal nem lehet kezdeni semmit, inkább a bejelentések körül.
Nem észbontóak, inkább csak amolyan szemöldök emelgetésre késztetők.

Kezdődött az egész a Metal Gear Risinggal.
Ez a játék számomra sosem jelentett többet egy - eredetileg - Microsoftnak tett felelőtlen ígéretnél, amit végül szépen lepasszoltak másoknak. A Platinum Games persze biztos jobb játékot csinál majd és jobb választás, mint mondjuk a Ninja Theory, mert így legalább egy Bayonetta 2 lesz a játékból és nem Enslaved folytatás. Eddig sem érdekelt, most már még kevésbé. A sok nulla 8-as közt 10 pontossá magasztalódott boszorkányüldözde számomra szintén talány. Nem volt rossz játék, de nagyon csonkának éreztem végig. Az egy dolog, hogy van benne rengeteg mozgás, de miről szól az egész? Nyomd meg jókor a kitérés gombot a bullet time beindításához, utána mehet az őrület. A bossok karakterdizájnja alá volt rendelve az érdekes játékmenetnek, de úgy éreztem, hogy erőltetett volt egymás után azokkal a 3 csöves porszívókkal küzdeni, akik emellett még angyalok is voltak. Jobban illett volna mindez a pokoli lényekhez. De amikor volt érdekesség, mint a párduccá változás, az sem volt túlcifrázva. Emlékeim szerint pár nagyobb szakadék átugrására volt jó, meg valami eltűnő panelekből álló csövön volt érdemes rohangálni ebben az alakban. Lehetett volna akár jobb is, ha csinálnak alá pályákat és egy opció lett volna többől, mint mondjuk a Symphony of the Nightban.

Ilyen lesz a Rising is? Vagy olyan, mint a Vanquish? Mert hát hasonlított arra is. Pár órás lövölde/szeletelde az, amire számítok, mindenféle nyomozás, lopakodás, talányok nélkül. Az lesz kellemetlen, ha a Metal Gear rajongóknak nem fog tetszeni, a többieknek meg túl Metal Gear lesz.

Lehet, hogy jobban járt volna a Konami, ha simán átírja a MGS4-et Boxra.

Elhintették, hogy jön készül az új denevéremberes játék, az Arkham World. Esküszöm, hogy az jutott erről először eszembe, hogy vajon Kelet-Európa kódos lesz vagy simán játszható? :)

A többi trailer is semmitmondó volt. Az Epic Games komolytalan, de nem vicces zombi játéka, a Tekken Tag 2 videója vagy a Comman&Conquer és 2013-a.

Ezeket minek kell itt bemutatni?

Olyan az egész, mint a Halo 4 trailer. Nesze semmi, fogd meg jól. Viszlát egy-két év múlva, de addig is küldök majd visszaszámlálókat...

A Last of us legalább nem cg volt - bár annak néztem néha. Tegyük fel, hogy elhiszem, hogy ezt tényleg tudja a PS3. Azt viszont biztos nem tudja a gép, hogy már nem akarok Unchartedet. Legyen ez egy igazi túlélő horror-kaland.

Érdekesség, hogy az újraálmodott Tomb Raider Larája után a Last of usban szereplő kislány az, aki végre tetszik a japán játékosoknak is. Aláírom, Chloe és Elena számomra minden volt az Unchartedben, csak szexi nem. Ezt a kiscsajt meg lemintázták a babaarcú tini kinézetű, de egyébként már nagylány Ellen Page-ről.

Rá is kerestem, hogy miben szerepelt még az X-Men 3-on és az Eredeten kívül, s így találtam rá a 2010-es, Kick-Ass utánzatnak tűnő Superre.

A stáblistán olyan nevek ugrottak fel, mint Kevin Bacon, Liv Tyler és Nathan Fillion, szóval úgy tűnt, hogy megér egy kölcsönzést.

Na ha valami formabontó, akkor a Super az.

Teljességgel megmagyarázhatatlan játékot játszott a rendező az agyammal, miközben ezt a filmet néztem. Nem tudtam azt mondani, hogy tetszik, de amikor kimondtam volna, hogy nem, akkor előbukkant valami hihetetlen. Egy olyan poén amin hangosan nevet az ember vagy valami olyan bizarr szituáció, ami elgondolkodtat azon, hogy ez meg hogy ment át a cenzúrán és hogy kerül ebbe Kevin Bacon, még akkor is, ha alig szerepel?

A Kick-Assnek helyes szereplői voltak, szólt arról, hogy még ha béna vagy, akkor is lehetsz vicces vagy valaki. Vagy még bénább. A Super ehhez képest komoly dráma és elmebetegség. Nem lehet együtt érezni a szereplőkkel, valamiért mégis drukkol nekik az ember.

Talán a legkülönlegesebb film, amit idén láttam, pedig nem is ezévi termés.

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr744772252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyler 2011.12.11. 23:00:29

A Rising nálam tegnapig "talán" kategóriás volt, de ha ennek a trailernek kellett volna eldöntenie a vásárlást, akkor átbillent volna a mutató a "no fucking way" felé. De annak tudatában, hogy a Platinum Games fejleszti, baromira érdekel.

Ismeretlen_2560 2011.12.11. 23:33:40

Na igen, a puding próbája az evés. Jó nagy kérdőjel az egész, amihez pesszimistaként állok.

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.11. 23:36:31

A Rising új trailere alatt nálam majdnem eltört a mécses. A Metal Gear Solid volt az a program, ami miatt játékfejlesztői pályára léptem. Tegyük félre a széria vélt és valós érdemeit! Ez volt azon kevés játéksorozatok egyike, amely megmutatta, hogy nagy költségvetésből is lehet személyes, teljesen egyedi játékokat készíteni. Mindegy mekkora a csapat, ha a legutolsó kisegér is beleviszi a munkába az energiáját és a kreativitását, akkor fehérgalléros "szakemberek" nélkül is világrengető alkotásokat lehet létrehozni. Mert ez a sorozat nem egyetlen játéktervező zsenialitását tükrözte. Épp ellenkezőleg: sok-sok játékfejlesztőét (programozóét, grafikusét, zenészét)... Megmutatta az iparnak, hogy bizony ám: csapatban van az erő. Igazán jót alkotni (és igen, nem robotolni: ALKOTNI) úgy lehet, ha mindenki egyformán fontos építőköve a fejlesztésnek. Szokás persze Kojimát egyszemélyes hadseregnek, dizájn-pápának emlegetni és hinni, de a valóság az, hogy az ötletek (és micsoda kiváló ötletek) felét (vagy még többet is) a vele együttműködő kompánia viszi bele a játékokba. Miért? Azért, hogy egy mindenki által JÓnak (ha nem a legjobbnak) gondolt végeredmény süljön ki. És igen, a Metal Gear Solid a mindenki által JÓnak (ha nem a legjobbnak) tartott sorozatok között van. És most itt lesz nekünk egy Rising, aminek az új traileréből már tisztán látszik, hogy egy félresiklott projekt megmentése céljából adták ki bérmunkába sokat látott/tapasztalt szakembereknek, akik majd csinálnak belőle egy eladható terméket az aktuális trendek szerint. Persze a Platinum Games-nél is kreatív emberek dolgoznak és persze ők is odatehetik magukat a munkába. DE. Ez már ránézésre is egy 28. Ninja Gaiden klón, a szénné promózott "vágj szét mindent" feature egyelőre az Afro Samurai procedurális kaszabolásának szintjére süllyedt le, az MGS-féle "a háború NEM cool" miliőt pedig annyira feje tetejére állították, hogy ezek után azon sem lepődnék meg, ha legközelebb a Konami az MGS2: Substance egyetlen kritizálható pontja nyomán gördeszkás játékkal bízná meg az Activision valamelyik ráérős csapatát. Rising helyett Rest In Peace. És az összes marketingest nyelje el egy fekete lyuk. (És Platinum Games ide vagy oda, ennyire undorító, olcsó hatású betűtípust manapság már a garázsfejlesztők sem engednek meg maguknak.)

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.12. 00:08:47

A fentiben személyes alatt természetesen arra gondolok, amikor minden egyes alkotónak látszik a végeredményen a munkája keze nyoma, és nem arra, amikor valakinek az agymenését hegeszti teljes kussban, agyatlanul egy fejlesztőbrigád.

Red13 2011.12.12. 00:40:17

Én csak azt nem vágom igazán, hogy itt van Kojima és a többi fejlesztő akik az MGS1, vagy még inkább a Metal Gear-ek, Policenauts, Snatcher idők óta együtt vannak, fejlesztenek, találják ki a dolgokat, hogy a picsába passzolhatják le a játékot, és miért pont egy hacknslash? Oké ez kell a népnek, de nem lehet megmakacsolni magukat, hogy bocs nem, MGS5 a megszokott minőségben, megszokott forma szerint? Vagy még inkább elfelejteni az egész Metal Gear Solid világot, nem csinálni több részt, hagyni úgy ahogy van, és valami teljesen újba bele kezdeni? Utóbbinak örülnék a legjobban. * Platinum Games meg nem a kedvencem. Bayonetta jó volt, de csak annyira, hogy egyszer végig vigyem, aztán soha többé. Látványos volt, színes volt, hacknslash volt, de számomra csak ennyi. Vanquish meg egyáltalán nem tetszett. VGA-ból igazából semmi nem tetszett, semmit nem várok, és kb. így vagyok a jövőre megjelenő játékok nagy részével. :( Ninja Gaiden 3-ból is amit eddig láttam nem annyira biztató, vagy legalábbis nem olyan/hasonló, mint a második rész. The Last Story/Pandora Tower számomra az eddigiek alapján nem lesz több egy vigyük végig ezt a Jrpg-ét is, aztán gyorsan felejtsük el kategória. Tales of Graces F-ben a karakterek meg már nagyon színesek, csajosak, nem nekem való. Nem lesz itt nextgen konzol vétele itt. :D

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.12.12. 01:00:26

Nekem elég pontot pipál ki a fétislistámon a Rising (Revengengengence), hogy így előre is 201X gottyának nyilvánítsam az én kis saját penészes pincevilágomban. - Upbeat & over the top (& BUZZWORD) - Kardok - Gore - Kibaszott nagy mechák De persze ez az én problémám. :D Eddig is voltak off-spin Metal Gear játékok – most attól, hogy lesz egy olyan is ami még a végén nekem is tetszeni fog, csak nem dől össze a világ. Ráadásul ez [már] nem Metal Gear Solid, tehát no worries, nem lesz rektálisan sebes mindenki kedvenc makulátlan szériája. Legalábbis semmivel sem jobban, mint a Metal Gear Acid után. A többi trailertől nem moccant aminek moccannia kellett volna. Gombazombik, árnyzombik, zombi-zombik. Valóban történelmi időket élünk.

DVM 2011.12.12. 04:37:12

Az ős-FF rajongóknál csak az ős-MGS fanokat utálom jobban. Nyivákolnak, kaparóznak, de HD-ben játszanak egy PSP-s játékkal, miközben előnedvtől gyöngyöző péniszüket csavarja hátra Kojima részről-részre, a harmadik felvonás óta. Amúgy a trailer szerintem közröhej - egy viszonylag komoly figurát kiragadtak a kontextusból (MGS4), és tettek egy ilyen anime agyrém kaszabolásba. Ellen Page-et meg inkább a Cukorfalatból és a Juno-ból illik ismerni.:)

Ismeretlen_2560 2011.12.12. 08:03:13

Hát vannak ilyenek is. Én még PSP-n sem voltam hajlandó játszani a Peace Walkerrel, de PS3-on sem érdekel. Ahogy a többi mellékszál sem. Viszont a 4 és a Risingból eddig látottak alapján elég megalapozottnak tűnik az, hogy már ne is számítsak semmi jóra. Az említett filmekről meg tegnap hallottam először. Két ünnep közé jók lesznek.

Ismeretlen_2560 2011.12.12. 08:07:38

Hát vannak ilyenek is. Én még PSP-n sem voltam hajlandó játszani a Peace Walkerrel, de PS3-on sem érdekel. Ahogy a többi mellékszál sem. Viszont a 4 és a Risingból eddig látottak alapján elég megalapozottnak tűnik az, hogy már ne is számítsak semmi jóra. Az említett filmekről meg tegnap hallottam először. Két ünnep közé jók lesznek.

Ismeretlen_2560 2011.12.12. 09:29:39

Hát úgy néz ki, hogy a Kojima Metal Gearnek frankón vége. Szerintem ez a Rising nem rajta múlt és nem fogják engedni, hogy beleszóljon és évekig szöszöljön vele, mint régen, ha épp nem nem tartja tökéletesnek. Lehet rám mondani, hogy nyavajgok (bár már inkább beletörődtem), de a régi kedvenc japán sorozataim közül az alábbiak kerültek kivégzésre (alakultak át, tűntek el, stb.): -Tenchu, -Final Fantasy, -Ridge Racer, -Front Mission, -Silent Hill, -Soul Calibur, -Ace Combat, -Breath of Fire, -Metal Gear. Bár nem vagyok rajongója, elképzelhető, hogy a DMC is ilyen és nagy talány, hogy lesz-e jó Resident Evil 6, de talán lesz. Mást nem is tudok felsorolni, de annyi hozzátehető, hogy ahol ezek a sorozatok futnak onnan nem is jönnek mostanában egyéb (nem sorozatba tartozó) jó játékok sem. A Namco, Square, Konami, Capcom négyesből csak a Capcomtól. A Deus Exet meg nem számolom japánnak.

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.12.12. 14:23:36

> "egy viszonylag komoly figurát" I just don't know what to think anymore, Rose

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.12.12. 14:40:31

No More Raiden 2: Desperate Ladyboy

casper 2011.12.12. 16:24:44

Én csak részben értem a Rising körüli nagy felháborodást. Még az úgymond előző verziónál sem várhatta senki, hogy egy MGS rész készül. Persze a koncepcióváltás sokat rombolhatott a rajongók kedvén, mert várhatták, hogy egy kis lopakodással megfűszerezett akciójáték jön. A Vengeance gyakorlatilag egy Bayonetta 2, ami maximum nem az, amit vártak az emberek. Csak mások véleménynéből indulhatok ki, de a Bayonetta egy jó, a műfaját frissítő játék, tehát a Rising is egy minimum tisztességes hns címnek ígérkezik. Hogy egy ilyen műfajban mennyire lehet komolyabban történetet mesélni, az más kérdés. Vagyis előjön a manapság kibontakozó jelenség: jó a játék, ami készül, csak ne az lenne a címe. Ez volt a Max Payne 3 körül is.

Gulandro · http://kronikak.hu 2011.12.12. 20:51:49

A Superhez annyit tudok csak hozzászólni, hogy: DEFENDOR. Az MGR hiszti jogos és valós és szerintem erről szól majd a következő néhány év ... ja meg persze, hogy BEST GENERATION EVER! A meggyilkolt és megerőszakolt sorozatok listája valós. A tény akkor is tény marad, hogyha a halál beálltát senkinek nem volt mersze kijelenteni.

Ismeretlen_2560 2011.12.12. 22:34:18

A hiszti valahol szerintem is jogos. Persze lehet mondani, hogy már eleve tudhattuk, hogy nem lopakodós játék lesz, hanem kaszabolós, de még mindig remélhettük, hogy lesz benne minden más a Metal Gear sorozatból és jó lett volna látni, hogy a kis köcsög Raidenből működőképes robot. Most már nem, feltételezve, hogy ez a Bayonetta 2 lesz. És hát 10 pont ide vagy oda, Bayonetta féle játék van már több is. Maga a Bayonetta pedig nem érdekel igazán. Raiden miatt, akit sosem bírtam, a Rising sem izgatott, de azért titkon reménykedtem valami meglepetésben. Már nem. Mondjuk ha ennyi tellett a Konamitól és az a magyarázat, hogy egyszerűen nem tudtak előállni semmi normálissal és élvezhetővel, s így kukázták a játékot, azzal magukat minősítik és még mindig azt a benyomást erősítik, hogy ez csak egy felelőtlen ígéret volt, ami nem szolgált mást, mint hogy legyen "megaton" a MS konferencián. Valami nagyon nagy meglepit kellene kitalálniuk, hogy pénzt költsek erre a játékra. Mondjuk biztos van pár bayonettás, aki majd helyettem megteszi. :D Sok sikert a 60 fps-hez a Platinumnak.:D Vajon lesz még olyan Metal Gear, mint az 1-3? Vagy valami újszerű játék bárkitől? http://www.youtube.com/watch?v=rKy0-pbGG3w&feature=player_embedded

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.12. 23:50:56

"Vajon lesz még olyan Metal Gear, mint az 1-3?" - Inkább 1-2-4 :) Vagy 1-2. Olyan vakvágány, mint a 3, szerintem ne legyen több. Tehát olyan nyögvenyelős, dinamikátlan MGS ne legyen még egy, amibe annyi jól hangzó, papírmasé (és játékost hátráltató) újítást zsúfolnak, hogy azok túlnyomó részét szanálni kell a folytatásnál, mert annyira fölöslegesek (vagy még rosszabb: idegesítőek) gameplay szempontból. A design-zsákutcákat tessék kiszűrni a prototípusgyártás alatt! Ez a 60 FPS meg most valami új fétis lesz a játéktesztelők körében. Lehet szépen írni minden teszt végére, hogy szar a játék, de amúgy 60 FPS, és már csak ezért is megéri megnézni. Lassan már egy új shader is többet ér, mint a valamire való játékmenet. Ja, tudom: régen minden jobb volt :) Bocs, de már nem bírtam ki trollkodás nélkül! ;)

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.12.13. 00:56:55

A tízer alcíme is már "Lighting Bolt Action" volt a megszokott Tea helyett, tehát aki Solid-féle lopakodást várt, az, nos, gyökér. :o) A 60 f/s meg talán még pozitív is lehet egy ilyen ritmusú játéknál (legalábbis tuti fontosabb, mint az ezernyolvanpé). Egyébként móka ez a kommentesdi. :D "A fentiben személyes alatt természetesen arra gondolok, amikor minden egyes alkotónak látszik a végeredményen a munkája keze nyoma, és nem arra, amikor valakinek az agymenését hegeszti teljes kussban, agyatlanul egy fejlesztőbrigád." "Tehát olyan nyögvenyelős, dinamikátlan MGS ne legyen még egy, amibe annyi jól hangzó, papírmasé (és játékost hátráltató) újítást zsúfolnak, hogy azok túlnyomó részét szanálni kell a folytatásnál, mert annyira fölöslegesek (vagy még rosszabb: idegesítőek) gameplay szempontból." Bizonyára _nincs_ összefüggés a két idea között. :Đ

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.13. 01:40:11

Kapufa. Az MGS3 fejlesztésébe a vége felé kapcsolódott be Kojima, amikor látta, hogy szerinte nem mennek jól a dolgok. Az egész játékon látni és érezni, hogy teljesen más hozzáállással és szemléletmód szerint készült, mint a többi számozott epizód. A széria kakukktojása. Játékdesign és történet szempontjából is. Legyökerezni a fél játékos társadalmat pedig: na az a gyökérség :) Lightning Bolt Action ide vagy oda, tavaly bőven nem ilyen játékot mutogattak. A vagdosásból meg bőven nem csak agyatlan Ninja Gaiden klónt lehet kihozni - a korai bemutatók legalábbis pont, hogy erre utaltak. Aki mást várt, az azért várt mást, mert más lett bemutatva neki. Ha Jóskapista lát egy trailert, majd egy év múlva ugyanarról valami mást, és ezt szóvá teszi, akkor emiatt ő a gyökér? A lopakodás, meg a kaszabolás közt van még mozgástér. Ahogy az MGS is sűrűn váltotta a settenkedést, meg a tömény zúzdát, utóbbit akár büntetésként dobva a játékos nyakába, vagy "csak" előre tervezett mozis akciójelenetként.

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.12.13. 03:08:32

> "Az MGS3 fejlesztésébe a vége felé kapcsolódott be Kojima, amikor látta, hogy szerinte nem mennek jól a dolgok." Hmmm, szóval még a végén lehet fontosabb, hogy egy konkrét "valakinek az agymenését hegesztse teljes kussban, agyatlanul egy fejlesztőbrigád", mint "amikor minden egyes alkotónak látszik a végeredményen a munkája keze nyoma"? ;) Ez itt az internet, Néma Bobon kívül akárkit legyökerezhetek. :D De félreértesz: nem az hibbant, aki valami "mást" várt (bár örök törvény, hogy akinek elvárásai vannak, az csalódni fog), hanem az aki Solid-féle lopakodást – mint ahogy "a fél játékos társadalom" kifejtette a kommentekben, hiszen eznemis Metal Gear, hanem a Tenchu az. Lol. "A fél játékos társadalom" ugyanakkor azt képtelen kifejteni, gyökereiben miben is másabb a most látható Rising a tavaly látott Risingnél. Ott kifullad mindenki, hogy "Bayonetta 2", akármit is takarjon az – pedig lefogadom, ha ugyanezt a trailert leadva nem villan fel a Platinum Games logója, senkinek esze ágába sem jutott volna párhuzamot vonni a két játék között (Ha a GHM logó villant volna fel, akkor pedig No More Heroes 3 lenne, gondolom). Az akkor bemutatott 15 másodpercnyi gameplayben ugyanúgy szeletelte robotnindzsánk a PMC-ket, mint most. Persze, kicsit más – pörgősebb, hatásvadászabb játékot láthatunk, de nem radikálisan más, hogy az ilyen meghökkenés indokolt lenne. De az egész hisztit talán meg még is érteném, ha nem _ugyanilyen_ idióta pattogós animehuszárként szerepeltették volna ugyanezt a karaktert az MGS4-ben. Azok után, most komolyan, tényleg meglepő ez a hack and slash?

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 08:40:44

Vannak akik lopakodást is vártak, miért ne? Még Raidennek is fontos lehet néha lopakodni, ha esetleg nyomoz, ahelyett, hogy kettévágná az egész házat. De aki nem várt lopakodást, az is bízhatott valamiben. Mondjuk abban, hogy nem egy szokásos, "10-en nézik tétlenül, ahogy két emberrel kardozom" hack n slasht csinálnak ebből is. Én csak most láttam tegnap a feljebb linkelt összehasonlítást és abban tényleg különleges volt a darabolás és az egész érdekesebb, mint ez az egyelőre Bayonetta klónnak tűnő játék. Már eleve ott nem tetszik az új, hogy a kard csak akkor szeletel, ha elnyom az ember egy szuper támadást. Míg az eredetiben állandóan. Raiden ugyanezt csinálta az MGS4-ben, ez igaz. Ezért világos is volt, hogy itt kardozni fognak. De ha nem platinum logo lenne a végén, akkor számítanék arra, hogy lesz valami elgondolkodtató történet is a játék mögött, meg néhány olyan nyalánkság, ami csak a Metal Gear harcokban volt. Ez így bármilyen logóval is nem tűnik többnek, mint egy Dynasty Warriors, mínusz 3000 katona. :) Persze még mindig lehet benne meglepetés, de én jobban örülnék, ha inkább a Vanquish-re hasonlítana valami, mint a Bayonettára. Persze a kettő közül csak utóbbit játszottam végig, de a Vanquish demoja maga jobban tetszett, mint az egész Bayonetta. Bár igaz: Nem illdomos előre Bayonetta klónnak hívni. Ha csak az új trailer alapján ítélem meg, akkor ez egy fantáziátlan hack n slash, amivel kapcsolatban mindössze a Platinum neve tehet bizakodóvá bárkit.

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.13. 10:13:03

Ujitso, felőlem aztán legyökerezhetsz akárkit, meg elkezdhetsz nyugodtan személyeskedni csupán annak okán, hogy páran megkritizálták szegény kaszabolós GOTY jelöltedet. Szíved joga. Így viszont elveszíted annak a lehetőségét is, hogy érdemi vitát folytass valakivel a játékról. Persze lehet, hogy nem is ez volt a célod, hanem csak felböfögni, hogy "mindenki hülye, csak én nem". Aki meg már előre tudta, hogy a Rising ilyen lesz (mint ami a Platinum trailerben látható), azt megtapsolom. A hírek szerint ugyanis még maga a Konami sem tudta pontosan, hogy mi lesz ebből, és hogyan lesz jó játék... Antaru: "Vannak akik lopakodást is vártak, miért ne? Még Raidennek is fontos lehet néha lopakodni, ha esetleg nyomoz, ahelyett, hogy kettévágná az egész házat." - Ja, végülis csak egy teljes epizódon keresztül lopakodott. Tényleg irreális lenne tőle ilyesmit várni egy új játékban :) "Én csak most láttam tegnap a feljebb linkelt összehasonlítást és abban tényleg különleges volt a darabolás és az egész érdekesebb" - Pont ezen akadt fent mindenki. Úgy szellőztették meg ezt a feature-t, hogy valami többet nyújthat gameplay szempontból annál, mint amivé most degradálták. "De ha nem platinum logo lenne a végén, akkor számítanék arra, hogy lesz valami elgondolkodtató történet is a játék mögött" - Az meg a másik fele, hogy mivel a Rising az MGS4 után játszódik majd, így egy csapásra annak a végét is teljesen hitelteleníti. Spoiler: a Guns of the Patriots végén Raiden a nagy útkeresés után rátalál végre a számára fontos értékekre, a családra. Itt meg majd gondol egyet és visszamegy terminátornak a harcmezőre aprítani? Spin-off ide vagy oda, ezt hogy fogják kimagyarázni? Tényleg csak egy AAA gördeszkás Solid Snake játék hiányzik már.

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 10:30:10

Megoldható. Egy párhuzamos univerzum elmélettel. Amiben Snake sem öregedett meg. :D

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.13. 10:44:09

Sliders? :) Mondjuk maga a játék is olyan, mintha egy párhuzamos univerzumból csorgott volna át a trailere hozzánk. Amúgy teljesen igaz, amit írsz: ez a trailer kb. csak a Metal Gear és a Platinum Games miatt kapott figyelmet. A matéria egyelőre borzasztóan ötlettelennek látszik. Egy hack & slashbe azért elborultabb dolgok kellenek pár kommandósnál meg ezerszer látott sablonmechánál. Abszolút bérmunka szagú (pejoratív értelemben).

DVM 2011.12.13. 13:10:38

Szerintem az előző trailer is szar volt, amikor még a KP alatt futott a dolog. Nem lopakodást vártam, az nyilván teljesidióta, amikor úgy lett eleve anno bejelentve, hogy más játékmenetű, akciódúsabb játék lesz, nem tactical espionage action. Kojima amúgy szerintem George Lucas-szal fog kávézgatni pár éven belül.

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 14:16:02

Jobban örülnék, ha inkább Neill Blomkamppal kávézna és lenne valaki, aki pénzt ad nekik.

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 14:51:27

Én mondjuk azt nem értem, hogy sokan (Te is) miért vitatják el a rinyálók rinyálási jogát. :) Legalább arról beszélnek, hogy mi nem tetszik és nem egymást kritizálják, hanem a játékot. Természetes, hogy a folyamat végén bele kell törődjenek a dolgokba (én sem fogok már rinyálni a FFXIII-2-nél, max kinevetem, ha annyira szar lesz), de ezzel a hozzáállással nem a vélemény ellen vagytok, hanem a véleményformálási jog ellen.

DVM 2011.12.13. 15:08:12

1) Azért, mert (többek között) a játékosokat okolom azért, amiért bizonyos, számomra nem tetsző tendenciák jelentek meg a játékiparban. Alacsony, ismétlődő panelek iránti igény, a jó irányok fel nem ismerése, ilyenek. 2) Mert sokadszor olvasni rezidens rinyálókat mindenre jó, csak vitaalapra nem. 3) Már rég letettem arról, hogy értelmes, érvekkel alátámasztott véleményt olvassak, amire reagálni lehet, ezért marad a random trollkodás. 4) Mert jót tenne, ha nem csak a játékokban, de a játékosok között is bekövetkezne egy generációváltás, szemléletmód-csere, és nem folyton az lenne a téma, mi miért mihez képest szar, bezzeg régen volt világtérkép. Ez kissé ellentmond az 1-nek, de jó lenne, ha valaki úgy tudna a mostani generációhoz, tendenciákhoz hozzáállni, hogy ne csak a 30-on felüli, 4-5 generációt megélt, családos, borostás gamerveteránokhoz szóljon. Én is hőbörögtem a generáció elejé, így szar, úgy szar, aztán puff, attól még ebbe az irányba halad a világ. Nem akarok Orbán-kormány lenni, hogy a tőlem függetlenül működő folyamatok szelével juszt is szembepisálok.

ujitso · http://dotdotpixel.com 2011.12.13. 15:46:02

Kaszman: dehogy személyeskedek, nem véletlenül követte minden "legyökerezős" mondatomat egy kamasz szmájli. Megaztán nehéz is lenne egyből "a fél játékos társadalommal" [sic] lemenni a térre szkanderozni, ugyi. Én csupán a zemberek reakcióját furcsállom, a fentebb kifejtett pontok miatt, ennyi – ettől persze akár még lehet ez egy szar játék is (bár én speciel még nem jutottam el Csipi M Lee Zenmester szintjére, hogy képek alapján pontozzak játékokat), de nekem itt és most nem ezzel volt a problémám. Sokkal inkább azzal, hogy [apparently] a fél játékos társadalom szerint a "más" == szar. Meg csalódás. Meg mi lesz veled, Metal Gear? És eközben ugyanezen közegben megy a pánikrinya azon, hogy miért néz ki minden FPS úgy ki, mint a CoD. Az érdemi vitás sorodhoz meg tényleg nem tudok mit hozzászólni. :DD Én azt tapasztaltam, hogy az interneten csak bólogatással lehet "érdemi vitát" folytatni. http://href.hu/x/goaa

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 16:13:44

@DVM: Bár a másik oldalról indulva, én épp ezért nem járok fel a fórumra. Inkább visszafogtam magam a szűk baráti körre, akikkel hasonló véleményen vagyunk. "jó lenne, ha valaki úgy tudna a mostani generációhoz, tendenciákhoz hozzáállni, hogy ne csak a 30-on felüli, 4-5 generációt megélt, családos, borostás gamerveteránokhoz szóljon" 30 felett: pipa, borosta, stb.: pipa, mégsem érzem, hogy valaki hozzám szólóan írna. Talán inkább úgy lenne ez helyes, hogy a 30 feletti, borostás (vagyis korábbi) játéktesztelők, pld.: 576-osok mintájára készülnek ma is a cikkek, elavult módon. Élménybeszámolóként, szokásos tartalommal. Mondjuk erről szólt a pixelasztalos írás fele.

DVM 2011.12.13. 16:42:08

Antaru, egyszerűen arról van szó, hogy -szerintem- minden épeszű, nem rookie játékos tisztában van azzal, mik a jelen generáció gyengeségei, miben visszalépés, miben más az előzőekhez képest, AMENNYIBEN azt a játékélményt keressük, ami korábban volt. De nem tudom elfogadni azt, hogy valaki a folyamatos rossz szájízzel képes objektíven jelen lenni ebben a generációban, felismerve azt, hogy mely irányvonalai JÓK. Ha valaki, hát én sokat rinyáltam a generáció első 4 évében, hogy mennyivel jobb volt a korábbi, mert most kiüresedett a tartalom, és a prezentációra helyeződött a hangsúly. Ebben az időszakban nálam még bőven olyan pótolnivalók voltak talonban, mint a DQ8, Okami, FF. Aztán abba is hagytam az egész konzolosdit 2 hónap PS3 után, most mégis, megint van, és megtaláltam azt az aspektusát, amit élvezni tudok.

Gulandro · http://kronikak.hu 2011.12.13. 19:19:15

"... most mégis, megint van, és megtaláltam azt az aspektusát, amit élvezni tudok." Hol találtad meg ezt a "grált"?

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 20:20:44

Én már túl vagyok a régiekhez való hasonlításon. Anélkül is tudom, hogy valami üres, ha nem gondolok közben valami régire. De szerencsére megvannak most is a játékaim, amik még játékok. :)

DVM 2011.12.13. 20:30:19

Gulandro, egyszerű - én munka után, este, max 2-3 órát, fáradtan játszom, nincs szükségem bonyolult, összetett, komoly fókuszt igénylő játékokra. Ezt az igényt meg jobban kiszolgálja a jelenlegi kínálat, mint valami kopottas, hardcore Atlus-JRPG. De pl. most a Mass Effect 2 nagy kedvenc, ott a Dead Space 1-2, amelyek még mindig remek hangulatúak, nem szemetek, tökéletesen el lehet bennük merülni, élveztem a Bayonettát és a Batman Arkham Asylumot is. Ha mindenképp címek kellenek.

DVM 2011.12.13. 20:33:34

Antaru, _neked_ üres, mert más generáción "nevelkedtél". Ez a lényeg. Ezt objektivizálhatod, hogy mindenrosszésaligvanjó, meg kiragadhatsz olyan játékokat, mint a Last Story, amiket előző generációkon 6 ponttal jutalmaztunk volna az objektivitás talaján, most viszont _tyű_, de nem látom, miért vagy te még játékos, ha a HD-gépeket nézzük.

Gulandro · http://kronikak.hu 2011.12.13. 20:46:13

DVM: az első gondolatom az volt, hogy pálfordulat, de nem lenne igazam. Beszélgettünk is már erről anno és tőlem sem áll távol, hogy így tekintsek a JÁTÉKOKRA amikkel JÁTSZUNK. Sőt ... Hogyha egy bizonyos irányba haladt volna anno az életem akkor én is a csendes tömeghez tartoznék. Elégedett lennék az élményekkel, amit a jelen generáció nyújt ... sőt talán nem is érteném a fanyalgást ami egy-két technikailag hibátlan produktumot ér. Ahogy egy kedves barátom fogalmazott egykor a saját életéről, úgy én is elmondhatom, hogy egy ponton 90 fokban eltértem attól az életúttól, ami a fenti irányba vezetne. Már túl *************** vagyok kisebb-nagyobb jelet tenni a két karrier között. Szerintem a lényeg, hogy neked is van mivel jól érezned magadat és nekem is ... örülök, hogy így van.

Ismeretlen_2560 2011.12.13. 20:48:35

Jelen folyamatok mellett kétséges, hogy egyáltalán beruházok-e a következő konzolokra. De ez a "nevelkedés" olyan erőltetett. Ebből az vezethető le, hogy HA a mostani játékosok kapnának egy combos játékot, akkor ők is megtudnák, hogy mi a tuti. Vagy egyszerűen csak ma több a szellemi fogyatékos. (A Last Story aligha lesz tyű, ha egyszer átjön angolra.) Más. :D http://www.youtube.com/watch?v=U5fDbgElwf4

Ismeretlen_2560 2011.12.14. 14:08:48

Megnéztem az új videót a projekt átadásról. Ami érdekes, hogy mégis akartak lopakodást tenni bele. Most már nem is Bayonetta, hanem Shinobi. :)

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2011.12.14. 14:54:39

Ma reggel ugrott be, hogy ezt az egész hack 'n slash kaszabolást Snake az MGS3-ban már megálmodta :) Link [SPOILER]: http://www.youtube.com/watch?v=CCfrWhRI8mE Most már nyugodtan mondhatjuk, hogy a jövőbe látott ;)
süti beállítások módosítása