HTML

Player2

Friss topikok

  • zola2000: "10 éve" hogy repül az idő! (2022.06.14. 18:15) Grimrock
  • Ismeretlen_2560: Nyilván a lopásgátló foglalat sem tett jót a kézbefogós élménynek... (2012.04.28. 20:18) Ni no Kuni - 23:00:00
  • Ismeretlen_2560: Igen, mondjuk eről én is inkább személyesen beszélnék. Könnyű félreérteni neten ilyesmit, főleg ha... (2012.04.23. 14:27) főnökök és beosztottak
  • DVM: Amúgy meg Bruges tényleg gyönyörű, a toronyból is, de tényleg azt látni onnan is, ami lentről is l... (2012.04.13. 22:25) szent tehén
  • Red13: Ha szereted a Japán filmeket, akkor ajánlom a Moteki-t. Könnyed vígjáték a jobb fajtából, persze t... (2012.04.12. 21:42) momentum

Címkék

Vanquish demo

2010.09.13. 11:58 antaru:P

Ez az, így kell demót csinálni. Engem rögtön megvettek vele...

Egyetlen pálya volt az egész és a bosssnál meghaltam vagy 6x, de minden alkalommal azt éreztem, hogy nem a szerencsén múlott, hanem rajtam, vagyis azon, hogy nem tudtam pontosan, mit is akarok csinálni. De gondolkodás nélkül nyomtam újra és újra a restartot.

Hetedjére már úgy ment, hogy a pókból robottá óriás robot első fázisból másodikba alakuláskor (a tenyér szétrobbantásos jelenet után) csak minimális életereje maradt a főnöknek. Mondhatni: eljutottam a megalázottságtól a megalázásig.

Lehet benne fejlődni, a pontozási rendszer (Bayonettához hasonlóan) a gyakorlást, kitanulást jutalmazza, de szerencsére a játék háttérvilága elég stabilnak az ellenfelek pedig elég karizmatikusnak tűnnek ahhoz, hogy maradjon is kedvem újra és újra elővenni. Már ha karizmatikusnak nevezhetem azt, hogy végre hihetőnek tűnnek (vö. Bayonetta).

Feltéve, hogy végig ilyen lesz a Vanquish.

Nálam a főszereplő személyisége is telitalálat, igazi nemtőrődöm profi, akiben benne rejlik a jellemfejlődés lehetősége is.

Jó Rozsomákos/Snake-es hangja van "Gedeonnak", nem tudom a víájdzsínek mi nem tetszett a szinkronon (nem lett volna igazítva a szájmozgáshoz?), meg úgy egyáltalán. De egyébként is érdekesek a vélemények. :)

Egy dolgot azért majd megnézek még benne: csinálnak is valamit a játékossal együtt küzdő csapattagok vagy csak dísznek vannak, teljessé teszik a harcmező kavalkádját? Első alkalommal erre nem volt időm/kedvem odafigyelni... Na meg azt is, hogy újra nekiülve még mindig menni fog-e, hogy megbizonyosodjam: tényleg kitanultam a pók transformert, nem csak mázlim volt..?

Frissítve: Tényleg kitanultam. A bajtársak pedig nagyon bénán lőnek, nehogy véletlenül gyorsan elintézzék az ellenfeleket és ne maradjon munka, de azért teszik a dolgukat. Vagyis az egyszerű ellenfeleket ha kell leszedegetik maguk is, a játékos asszisztálása nélkül.

Egy ilyen játéknál sajnálom leginkább azt, hogy a gyűjtői kiadásokhoz járó ajándékok a legtöbbször leredukálódnak a gyerekeknek való dolgokra.

Műanyag figura?

Nem kösz.

Egy gravírozott öngyűjtó vagy pénzcsat, egy ütött-kopott (-ra munkált) bádogbögre, na az már ajándék lenne! Vagy a karakterek képével ellátott pakli kártya (a Fable-ben lesz, de annak a játéknak a karakterei talán pont nem elég erősek ilyesmihez). Esetleg valami kontroller - konzol előlap, matrica, exkluzív dinamikus XMB téma, boxos avatar cuccok, bármi, de a fegyver kód és a műanyag figura kihagyós. Legalább fémdobozos, strapabíró kiadás legyen belőle, játékkatona nélkül.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://player2.blog.hu/api/trackback/id/tr254772033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ujitso · http://dotdotpixel.com 2010.09.13. 16:07:59

Sajnos nem tudok mit hozzáfűzni az elhangzottakhoz, Vanquish (eddig) abszolút ász. Ha financiálisan is a helyzet magaslatán leszek, akkor day one get. Viccess, hogy egyesek "rondának" nevezik a játékot, én egyből letettem a hajam a látványtól. Velem van a baj, vagy csak megint a Gears of War fanok hüjék? :D

Ismeretlen_169288 2010.09.13. 16:21:20

A Vanquish számomra teljesen magával ragadó(nak néz ki, hisz még sosem játszottam a demo-val), hihetetlenül hangulatosnak tűnik a gyorsaság, a fejleszthetőség, a képi világ és a videókról az jött le, hogy a grafika is a helyén van. Nagyon elszomorodtam, mikor meghallottam, hogy tervbe volt véve egy PSP verzió, majd lefújták (ugyanis nem rendelkezem a Vanquish célkonzoljaival). Szerintem a jó és igazi gyűjtői, avagy limitált kiadás, olyan, mint a StarCraft II-é. Van benne minden ami kell: artbook, limitált képregény, így készült DVD, soundtrack CD és még egy kis ereklye is (főszereplő dögcédulája, amely egy pendrive, rajta az első résszel, annak kiegészítőjével is)... nem csoda, hogy itt csücsül az asztalomon. Amúgy köszi az írást... a víájdzsí írás is jó volt egyébként dreampage-től, és a szinkron dologban (persze csak a videókból ítélve) igazat kell adnom neki, tényleg nem túl színvonalasak.

Gulandro 2010.09.13. 16:33:21

Mi gépen lett kipróbálva általad vala?

Stk 2010.09.13. 23:32:19

Nagyon várós :) mi a baj a műanyag figurával :P ha valami igényes jó cucc, én szeretem. Gundam modellekre is jó ránézni.

Stk 2010.09.14. 00:21:48

Bár gunpla, meg műanyag figura között van különbség. :)

Ismeretlen_2560 2010.09.14. 07:52:18

@gulandro: pöcssztésönön. tegnap megint lenyomtam, se rece, se röcc. az lehet, hogy az animáció nem 100%-osan folyamatos, de nem vettem észre, mert kicsit olyan a játék, mintha tornádóban próbálnál nézelődni. (nincs szünet:)

Ismeretlen_2560 2010.09.14. 09:30:59

@ujitso Igen, én is ledöbbentem azon, hogy az Uncharted 2 utáni grafikai posványban (azután és azóta szakadék tátong) valami végre ilyen kiugró látvánnyal bír.

Kaszman · http://gamephilosopher.blogspot.com/ 2010.09.15. 23:32:53

Ha igazán paraszt akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy ebben a Vanquish demóban több gameplay volt mint 2-3 divatos AAA cuccban cakklipakkli. Na de nem vagyok ilyen gonosz... ;) * Viszont megszavaztam a bizalmat a játéknak (már, hogy végig hozza ezt a színvonalat, sőt, még rá is rak egy lapáttal), és berendeltem a figurás változatot. Nem vagyok egy figurabuzi, de ez jól néz ki, na. * Mellesleg az mennyire ász, hogy a boss egész sokféleképpen lealázható és ő is igyekszik a szituációnak megfelelően viselkedni, mattot csak akkor ad neki a játékos, ha már tényleg mindent legyalult rajta, mindaddig viszont a lehetőségeihez mérten igyekszik kihozni magából a legjobbat. Ebből pedig érdekes adok-kapok játék alakul ki. Ami kifejezetten nem tetszett, az az idétlen QTE. Látványra nagyon menő, viszont másodszorra már jóval előtte tudom, hogy mit is kell nyomnom. Nem lenne persze nehéz egy randomfüggvényt írni neki és a harc hevében sokkal izgalmasabb is lenne a kiszámíthatatlanság: a "na most jön a pihenő, mert már tudom mit nyomjak" helyére a "na most kell feszülten figyelnem, mert meglepetés érhet" kerülne. Mindez persze a profi játékosok izgalmait növelné - nem feltétlenül az egyszeri vasárnapi kalandorokról beszéltem. Amiktől szintén fájt egy kicsit a fejem, azok a néhol túlerőltetett script eventek, amik figyelmetlenség miatt akár instant elhalálozáshoz is vezethetnek (rákészülni meg már csak sokadszorra lehet). De ha ez lesz az egyetlen pontja a játéknak ami droidkodásra kényszerít, akkor még el is viselem. * "csinálnak is valamit a játékossal együtt küzdő csapattagok vagy csak dísznek vannak" - Félig igen, félig nem. A készítők is mondták, hogy a temérdek lövedékkel az őrült háborús hangulatot kívánják erősíteni, másrészt ha éppen halálukon vannak a szövetséges katonák, akkor némi veszélyes kitérő keretében lehet rajtuk segíteni, amit extra fegyverrel hálálnak meg. * "pöcssztésönön. tegnap megint lenyomtam, se rece, se röcc." - Itt a fejlesztés szempontjából elsődleges platform a (titkárnő-dominával ellentétben) már a PS3 volt, tehát nem is szabad neki bénázni. * És ha már gyűjtői kiadás: ár/érték arányban idén a BioShock 2 egy olyan színvonalat lőtt be, amit nehéz lesz lepipálni. Meg nem is nagyon látok hajlandóságot erre a kiadók részéről.
süti beállítások módosítása